liveyourlifee

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 24 juni 2011 18:35

Sorry att jag inte bloggade något igår men va ju till stan med Fanny och va barnvakt åt lille syster när morsan klippte sej ^^

Det vart grymt snyggt men ganska så dyrt för en klippning .

1050 kr bah för att slinga och klippa de är inte billigt men de va värt det för det vart sjukt snyggt ^^

innan frissan köpte jag puder och maskara och efter frissan så va vi och fika på Whines coffee och sen drog jag och Fanny hem till mej och fixa lite och packa ihop mina saker sen drog vi hem till Fanny och då kikade vi på film och sånt sen så drog vi hem till mej och montera ihop min nya cykel som jag fick av farsan, Lena och Farmor &Farfar ^^ Fast fick ta hjälp av Jonte för inte tusan klara vi de där själv inte.


Aja sen så drog jag och Fanny hem till Olle och va med Oskar, Jonas, Olle och Patrik vi kika på när grabbarna körde Gitar Hero RockBand elr nått ^^

Sen runt halvtre i natt så drog vi hem till Fanny och la oss ^^


Idag så vakna vi runt halv tolv då gick vi ner och käka frulle sen så gick vi upp till Fannys säng igen och då så somna Fanny och jag gjorde en liten mini film som kommer upp på Facebook förmodligen nån gång när jag har internet på min bärbara.

Sen så kika vi film och sen drog vi hem till mej och hämta gräsklipparen sen far vi iväg hem till farmor och klippte deras gräs sen drog vi hem till mej igen och då så klev jag in i duschen sen käka vi och nu är Fanny hos Allf och käkar men hon kommer snart tillbaka hit igen och då fixar vi lite här elr nått sen drar vi förmodligen hem till henne igen ^^


GLAD MIDSOMMAR   

Puss och Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards