liveyourlifee

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 9 juni 2011 20:54

Hej på er allt..

Snacka om att jag e trött.

Minns inte ens när jag blogga sist om de va igår elr nå..


Men idag så åkte men till skolan ju...

Men inte fan hade man nå lektioner inte.

Liksom kom till skolan o hade inga lektioner.

Vid elva drog jag med klassen o våra klassförestondare Camilla o Danne o käka på Kina resteurangen.

Sen så va vi i stan ett tag sen drog man hem.

Vid tre drog man till stan igen.

Först till farsans jobb sen kents körskola.

Tre timmars kurs..

Usch höll faan på o somna.

Sen drog man på Donken med Helena o Coffe.

Fick reda på när jag kom hem att farsan ståt utanför Kents körskola i trekvart o väntat på mej.

Men liksom jag hade inte hört att han skulle hämta mej..

Inte mitt fel då.


Men nu e jag hemma iaf men ska in i duschen. Sen blire torka håret o sådant sen kika film.


O i morgon efter skolan blire att vara med Adde ^^

Sköjj ^^


Puss o Kram.

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards