liveyourlifee

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 13 juni 2011 21:07

Ooooh va irriterande... 

Jag hade skrivit ett rätt så långt inlägg o precis när jag ka publicera det ja då dampar datan upp sej o all text försvinner... 

Oh va irriterad data man har -.-'' 


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 13 juni 2011 18:37

Vet inte riktigt hur jag ska göra...

Har börjat tröttna på att blogga så vet inte riktigt vad jag ska göra ^^


Ska jag sluta blogga?


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 13 juni 2011 18:32

Tråkig dag ja..

Sov fram tills tolv i dag typ sen så la men sej o kika på tv ett tag.

Sen senare så börja jag städa nedervåningen dåå.. o de e nu klart.

Har varit till farmor o käkat med o sånt.

O nu e de bah mitt rum kvar att städa sen e de klart ^^


I morgon blir det lunch i aoulan (stava) för oss nior då ^^

O vet inte riktigt vad vi mer ska göra men nå kul blire nog ^.^

Sen så på onsdag e de dags ^^


Puss o Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards