liveyourlifee

Alla inlägg under augusti 2011

Av Madde Rönnqvist - 15 augusti 2011 23:14

Happ!! Blir tvungen att göra en ny blogg då och jag kan inte skriv här vad den heter som att jag har en farsa som ÄLSKAR att snoka och varaa ÖVERBESKYDDANDE som bah e så in i helvete DRYGT!!! Så skriver bloggen på Facebook där han nu längre inte kan se! För liksom alla har privatliv! Föräldrarna behöver inte veta allt som att dom måste börja förstå att deras unge börjar bli vuxen! Men så som jag märker verkar inte min far förstå det! Jag vill kunna ha ett liv jag med som alla andra!!! Men det får jag ju inte -.-'''' Aja ska börja med nya bloggen nu där bilderna från helgen hamnar ^^ 


Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 14 augusti 2011 23:04

Det finns en kille jag gillar, en kille som betyder! En kille som jag inte vill förlora! Men jag är sjukt förvirrad och jag saknar honom som bah faan! Och just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till :S 
Allt jag vill just nu e att träffa honom!!  Vara vid hans sida. Men tkr inte om att han har så mkt att göra hela tiden men det får jag stå ut med som att jag vill inte förlora honom! Gör fan allt för honom!! 

Vrf känner man så här? Liksom jag är inte van att känna just såhär som jag gör just nu. Har ni varit med om detta nån gång? Då ni inte vet vad ni ska ta er till för att få träffa personen ni verkligen gillar? Och har ni någonsin kännt er förvånad att ni gillar en kille ni inte alls träffat ofta?  


Jag vet iaf att det är något speciellt med denna kille! Och att jag verkligen gillar honom! Och så e de!! Men jag är så förvirrad... Vet inte vad han känner. Vet inte hur han vill ha det. Vet inte ett skit just nu. Men hoppas på det bästa.


Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 14 augusti 2011 22:58

Sjukt nice kväll så tack för det folket ^^ 

Fick en ny tröjja på köpet :) Nöjd e jag iaf. 
Men lägger in bilder nån annan gång hinner inte ikväll :P 


Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 14 augusti 2011 14:29

Nu ligger man i Idas säng och lyssnar på musik och snackar med Ida och så ^^ Blir att ta fyra bussen till stan och gå en sista gång på s-leken. Sen så blire förmodligen och sova hos henne en natt till som att jag ska dra till morsan i morgon ^^  

Puss och kram, Chaouu    

Av Madde Rönnqvist - 14 augusti 2011 09:05

Har fått ett erbjudan om att bli fotograferad hos en man i Stockholm.. Vet inte än hur jag ska göra ^^ På hans hemsida verkar han vara bra på att knäppa ^^ Så får se hur jag gör. Men aja :) 


Puss och kram, Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 14 augusti 2011 08:53

Snacka om att jag kan inte fatta att jag är vaken vid den här tiden på dygnet :S Känner mej helt sluuut och är dödstrött x) Men hade jävligt kul igår kväll iaf :) Roligt att träffa alla man träffade och sånt och idag blire att åka in dit igen som att ikväll blire raketer xD Så kanske blir att kika in dom elr nå :)  
Är hemma hos Ida nu iaf och blev att Nina sov här med :) Sköjjsköjj ^^


Puss och kram, Chaouu    

Av Madde Rönnqvist - 13 augusti 2011 16:46

Nu sitter man med Ida hemma hos D då :P Medans han e och jobbar så hela lägenheten för oss själva :) Vi måsta åka med fyra bussen till stan för det gick ingen senare, så istället för att vi skulle behöva gårunt i stan och yra så fråga man om man kunna låna hans nycklar hit och det fick man såklart :) Så blir att sitta här och chilla ett tag framöver ^^ Aja nu ska jag vara social med Ida medans vi lyssnar på musik :D


Puss och kram, Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 13 augusti 2011 15:34

Ny design nu då ^^ Nöjdnöjdnöööjd :D 


Puss och kram, Chaouu  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards