liveyourlifee

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madde Rönnqvist - 25 oktober 2012 11:48

Jag vet att du tror att vi dissar dig men det gör vi inte. 

Du är en underbart rolig person som betyder mkt för oss! 

Jag förstår inte varför du blir sur på oss så lätt när det är vi som är dina äkta vänner. 

Vi vill dig inge ont, vi snackar inte skit om dig. 
Tycker jag nå som är dåligt som du gör så berättar jag ju det för dig och det vet du! 

Förstår inte varför du ska göra det så svårt för oss tre? 

Vi älskar dig för den du är och så är det med det så snälla förlåt. 

Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga förlåt för när vi inte har gjort dig något illa! 

Men kan du snälla sluta hålla på så här och vara våran vän ist? 

Du behöver inte gå fram och tillbaka hela tiden och vad du än tror så dissar vi inte dig. 

Du behöver inte känna dig utanför! 

För du är inte det även om du tror det!

Du är våran vän och så är det med det och det finns inget som kan ändra på det! 


Hoppas du förstår det! 

Vi älskar dig, men kanske dags för dig att visa om du verkligen vill ha oss som dina vänner! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 oktober 2012 09:51

Sitter i skolan nu då och trökar börjar på lektionen Om en stund men tråkigt som fan.
Men bloggar mer senare.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 oktober 2012 08:48

Fick ju en kommentar om att Amanda inte hade några vänner. 
Här kommer bevis på att hon hade det! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 oktober 2012 08:39

Sitter i skolan nu då efter en riktigt rolig helg som gick riktigt fort. 

Varit med Johan hela helgen då och det har varit riktigt roligt fast att vi inte gjorde så mkt. 

I fredags hade vi tjejkväll jag, Fanny och Johan och då käkade vi Tacos och kikade på filmer och sånt. 

Riktgt roligt iaf. 

I lördags så kikade vi på film jag och Johan och bakade och lagade mat och så. 

Sen så igår så va vi till ica och så och bakade och kikade på film. 

Sköjjigt. 


Idag så blire att jag sover hos honom och då blire att gå på stan och liknande först och sånt ^ ^


Farsan drog till Göteborg idag då och kommer hem på Onsdag så ska förmodligen sova i hudik tills dess. 


På lördag blire att dra till morsan och fira lillebror. 


Få se vad resten av dagarna har att bjuda på.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 oktober 2012 16:12

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 oktober 2012 14:14

Asså vart är världen på väg egentligen? 

Måste verkligen folk dö för att få folks uppmärksamhet? 

För att få folk att reagera på hur dom mår? 

Varför ska folk göra så att andra mår dåligt?

Få dom att må så dåligt att dom tar självmord? 

Vad får ni ut på det? mer än dåligt samvete och skit och vidare? 

Tycker det är så jävla dåligt och lågt gjort av folk att hålla på att mobba och andra saker och göra så att folk mår dåligt! 

NÅ FÅR FÖR I HELVETE INTE UT NÅ BRA AV ATT GÖRA DET! 

Tror ni att det är coolt elr nå att mobba folk elr? 

Då tror ni för i helvete FEL! 

Så jävla sjukt av folk att mobba andra! 


RIP. Amanda Todd. 


DRA ÅT SKOGEN NI SOM GJORDE HENNE ILLA! 


Ps. En sak tkr jag är dåligt och det är att hon gav upp ist för att kämpa vidare med livet. 

Hon hade ju faktiskt familj och vänner. 




Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 oktober 2012 14:04

Sitter på lektion nu då och har trökigt... 

Ska skriva om min drömresa på engelska. 

Orkar inte. 

Aja har fått reda på att det är helt 100 nu att jag ska få åka till England, så är typ överlycklig ^^

Roligt roligt. 


Igår till idag så sov jag hos Therese och det ska jag göra i natt med och i morgon ska jag sova hos Johan ^^ 

Inte sova hemma nå fören på torsdag sen så ska jag sova borta igen på fredagen. Det är typ kaus men så får det vara. 


Igår så va vi och gymmade och hade roligt och det måste göras om ^^ 


Men men nu ska jag fortsätta jobbar. 

Ha det så bra folket. 


Ps. Kan inte blogga lika ofta nu som att jag inte har nå pengar på telen. 


Bild på när jag skulle till gymmet.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 oktober 2012 13:31

i natt så sover man hos Therese då i Hudik.

RoligtRoligt ^ ^

Får se vad man hittar på. 

Ska med henne och Mikaela på gym iaf. 



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards