liveyourlifee

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Madde Rönnqvist - 11 oktober 2012 20:12

Sitter och röker Godnattciggen nu då ska gå in och sova efteråt, blir att lägga sig tidigt ikväll.
Har nyss duschat så nu sitter man i en två storlekar för stor (one piece )
I morgon åker man och hälsar på mamma och två av små syskonen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 oktober 2012 09:50

Ärbi cafeterian nu då.
Sitter och käkar yoggi och tar det lugnt.
Är röksugen som fan och kan inte gå ut och röka...
Kaus...

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 oktober 2012 07:20

Sitter på tåget nudå på väg till skolan. Är astrött som fan.
Ställde klockan på 04.10 i morse för att kunna vakna till och sånt så att jag kom upp till kl fem men inte fan gick det inte... Klockan 05.40 kommer farsan in och ryter att jag måste kliva upp. Är trött som in i helvete. Jag hatar verkligen att pengar så irriterande!
Men jaja.
Idag så blire att åka och skaffa pass iaf. Så åker till Bollnäs vid fyra som att farsan kommer och hämtar mig på resecentrum runt kvart över fyra.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards