liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2014

Av Madde Rönnqvist - 9 juni 2014 16:59

Här har ni bilder från Lilla Emilias dop som var i lördags.


Det var verkligen så fint och blev många fina bilder.

Jag önskar den där lilla tjejen all lycka man kan få och hoppas hon får ett underbart liv.

Hon har underbara föräldrar och många nära och kära.

Hon är omringad av kärlek och trygghet och det är nog en två av dom viktigaste sakerna i livet!

Lilla Emilia, en underbar liten tjej och vi är så glada att din underbara mamma och pappa gjorde så att du kom till världen!

Ni är en underbar familj Helena, Coffe och Emilia.

Avundsjuk? Ja det är jag men jag kunde inte ha varit gladare för er skull!

Jag vet att ni kommer få en underbar tid tillsammans med många minnen!


TRO, HOPP OCH KÄRLEK!



               

Av Madde Rönnqvist - 9 juni 2014 14:32

Jackan: HoM i gävle
Solglasögonen: HoM i Söderhamn
Klänningen: HoM i Söderhamn

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 6 juni 2014 21:41

Hallå där.

Nu sitter man på bussen då på väg till krogen med Sandra.
Dock blir det inte så mkt drickande då bästa vän Helenas dotter ska döpas i morgon :)
Har längtat så länge och imorgon så är det dags :)

Nästa vecka så går man in på sommarlov. Äntligen!

Sen så är det dags för att jobba hela lovet.

Ha en mysig fredagskväll allihopa :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards