liveyourlifee

Alla inlägg under augusti 2013

Av Madde Rönnqvist - 31 augusti 2013 17:30

Nu sitter man på bussen då påväg tillbaka till lägenheten.
Har tillbringat dagen på stan i Stockholm men de enda fynd jag fick va foundation och ett skärp och en mössa men nöjd är jag iaf då jag inte hade nå pengar men farsan betala idag.
Sen så har man kikat på en Mikael Jackson kopia och massa sådant.
Sen så va man in på riktiga hollister affären för att syster promt skulle köpa äkta av de märket.
Så nu har man ont i fötterna och benen så när man kommer tillbaka till lägenheten blir det att ligga och lata sig i soffan innan vi ska ut och äta senare ikväll.

Haft en toppen dag iaf.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 31 augusti 2013 08:58

Nu har man vaknat då och pratat med farsan lite och nu sitter man ute på balkongen och tar en morgoncigg och kollar ut över vattnet.

Strax blir det att kliva in i duschen. Sedan fixa sig och käka frukost innan man drar in till stan och shoppar.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 30 augusti 2013 21:03

Nu är man framme i lägenheten efter att ha varit hit lämnat saker sedan gått ut och gått och handlat och nu är vi tillbaka och det är sjukt snyggt här och känns inte som att man är kvar i Sverige :)
Kommer inte vela lämna de här stället :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 30 augusti 2013 19:43

Nu ligger man i bilen då på väg till Stockholm.
Är i Uppsala nu så snart är man äntligen hemma i Stockholm.
Har nyss käkat på Max och snacka om att jag mår illa och vill spy...
För er som inte vet.. Jag hatar att äta på Max då det är nå med den där maten som får mig att må illa som fan och vill spy så har det alltid varit enda sen jag var liten. Lika är det när det gäller sibylla och Burger King. Det enda hamburgestället jag kan käka på är donken.
Men nu skulle farsan och syster promt äta på Max så då får jag stå ut med att må illa och vela spy...
Längtar som bara den tills vi kommer till Stockholm.
Och det finns en balkong där så kommer jag typ sitta där hela kvällen och njuta av utsikten.
Drf jag inte vet om det finns en balkong elr inte är för att farsans ex har ju flyttat från hus till lägenhet nydligen så har inte varit i lägenheten än.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 augusti 2013 14:11

Nu sitter vi och väntar på bussen till Fanny efter en dag i skolan och stan.
Imorgon åker jag till Stockholm då äntligen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 augusti 2013 09:41

Nu har man matte då och sedan klassråd sedan är det äntligen lunch.

Mumsigt :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 augusti 2013 21:44

Nu sitter man nere och röker då hemma hos Fanny efter att ha suttit i ca en timme och flätat mitt eget hår inför att ha vågit hår i morgon så man slipper fixa håret.

Efter jag har rökt blir det nog att lägga sig och sova för att orka upp i morgon :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 augusti 2013 15:48

Nu sitter man i fannys pappas bil då påväg hem till Fanny efter att ha varit på Wayne's coffee och fikat med Fanny och hennes pappa.
Blev att dricka en yoghurtsmoothie, mumsigt som bara den!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards