liveyourlifee

Alla inlägg under februari 2014

Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2014 13:20

Äntligen så sitter man på bussen mot Stockholm nudå.
Längtar som fan tills vi kommer fram till älskade Stockholm.
Jag känner mig mer hemma där än vad jag gör i Söderhamn!

Kommer bli hur awesome dom helst att få tillbringa helgen med bästa vän i huvudstaden!
Jag blir ju kvar i en vecka men älskade ida åker hem på söndag.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2014 09:39

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...

Jag har alltid trivits i blont hår men när jag väl är blond så vill jag färga håret igen.

När jag har svart hår vill jag vara blond, när jag har blont hår så vill jag ha rött och när jag har rött hår så vill jag ha svart.


JAG BEHÖVER ERAN HJÄLP!

Kommentera gärna och berätta för mig vad ni tycker att jag passar bäst i eller rösta i omröstningen som är på höger sidan av bloggen.


SNÄLLA BEHÖBER VERKLIGEN ER HJÄLP I DETTA!


Beslut ångest som bara fan!


Här får ni se bilder på hur jag såg ut i vardera hårfärg.


RÖTT:


SVART:



BLONT:


 
Puss och kram//M
Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2014 08:56

Nu sitter man på lektion i skolan då och kikar på någon film om msgar.

Om innerhållet i våran mage..

Glad som fan att jag inte sitter och käkar samtidigt iaf.


Idag klockan halv ett så kommer Ida till skolan då och sen strax efter det kommer farsan och hämtar upp oss.

Då blir det att dra till willy´s och köpa hårfärg sedan kör farsan oss till resecentrum där bussen går mot Stockholm kl . 13.10

Runt halv fem tiden så är vi framme i Stockholm där Marcus kommer och möter oss.

Då blir det att dra till lägenheten och vara där sedan drar Marcus iväg på Avicii med sin bror medans jag och Ida kommer ränna runt i Stockholm och kolla runt.

Ock i morgon så blir det shoppingrunda i Stockholm sedan blir det att jag och Ida drar på Avicii i morgon och sedan blir det massa drickande och sådant.

Kommer bli så sjukt jävla fucking AWESOME

Booyeaah!



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 februari 2014 21:51

Va ju på stan idag då efter slalom turen och fikade med saknade Helena och sötnosen Emilia :)
Var verkligen super roligt att träffa dom.

Nu står man ute och röker då efter att ha packat och duschat :)
Så när jag har rökt klart så blir det sängen som gäller.
Längtar som fan tills i morgon!

Natti natti ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 februari 2014 15:54

Nu sitter man på 100 bussen mot söderhamn från Bollnäs då.
Har ju varit och åkt slalom.
Inte för att det blev att jag åkte något.
När jag såg hur stor barnbacken var så sket det sig...
Jag har ju problem med mitt vänstra ben, det är att musklerna i benet inte vill fungera normalt... så det gör så att jag kan helt plötsligt tappa balansen helt pga att det då inte går att stötta sig mot benet.
Därför så våga jag mig inte upp i backen då jag verkligen inte vill bryta något ben precis en dag innan jag åker till stockholm!
Men det var iaf rätt så roligt att kolla på :)

Nu blir det in till stan och träffa Helena och hennes lilla dotter Emilia :)
Blir att ta en fika med dom.
Kommer bli så roligt att äntligen få träffa Helena igen och att få träffa Emilia för första gången :)

Sen efter de blir det hem och duscha och packa inför i morgon.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 februari 2014 08:48

Nu är man i skolan då har en enda normal lektion idag sen så vid tio tiden så blir det att vi i klassen åker till Bollnäs och åker slalom.

Nervös som fan!
Känns som att man ska bryta benen.
Sist jag åkte slalom var jag fyra år och så gått som rullade ner för backen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 februari 2014 22:57

Alltså har man bästa vännen eller har man?
Fick sms av Fanny tidigare ikväll och frågade va det va för par klackskor som jag var så sugen på förut så hon skickade olika länkar till olika skor där jag hittade dom där vita på bilden.
Vart helt förälskad i dom då jag inte har nå vita klackskor och det slutade med att bästaste Fanny gjorde så att jag blev medlem på sidan sedan beställde hon dom åt mig i mitt namn.
Så sjukt glad!
Älskar dig gumman du är helt underbar! ?????

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2014 21:27

Detta på bilden blir min kväll då.
Har ju det förbaskade provet i morgpn så cola zero och en banan får bli mitt sällskap till pluggandet...
Känns som att man kommer vara vaken hela natten för att plugga.
USCH, FY OCH BLÄÄÄ FÖR PROV!

Jajja vad gör man inte för betygen?

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards