liveyourlifee

Alla inlägg under februari 2014

Av Madde Rönnqvist - 19 februari 2014 22:21

Man kan inte styra sina känslor...
Dom kommer och går som de vill.
Men det svåraste är när man känner något man inte borde känna.
Att man alltid lyckas känna något för någon man inte borde ha dom känslorna för.
När man känner så vill man bara lägga sig på mage i sängen med ansiktet i kudden och fråga sig själv vad det är för fel på en.
Varför ska livet vara så komplicerat?
Varför kan det inte bara vara enkelt?
Livet är en gåta som vi själva måste lösa genom livets gång.
Vi får inte ge upp! Vi måste fortsätta kämpa på!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 februari 2014 19:59

Nu är man nyduschad då.
Har precis kollat min vikt och jag har gått ner 6 kilo dom på två veckor :)
Nöjd som bara fan!!

Sover hemma hos farmor och farfar inatt lika som jag gjorde igår och förmodligen gör jag det imorgon med för farsan och syster ligger hemma sjuk.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 februari 2014 16:08

Nu har älskade ida åkt hem då men har haft en underbar helg med bästa vän :)? så nu när man är nyduschad och sitter ute och röker så har man allt klart för att sedan gå in och hämta melon för att sedan lägga sig och lata framför tven :)

Imorgon är första dagen i skolan på fem veckor igen så ska ändå bli rätt skönt att träffa klassen igen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 februari 2014 11:57

Nu ligger jag och ida i sängen då och har nyss vaknat böev typ att käka tacos runt halv elva igår kväll så vi gick och la oss efter maten men det blev en sköj kväll ändå :)

Idag blir det att ta det lugnt iaf på dan :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 februari 2014 18:15

Nu sitter man på bussen på väg till stan för att dra och gymma med Ida.
Så det blir först gymma sen basta och duscha sedan hem och ha det mys.

Känns som att det kommer bli en grym alla hjärtansdag!

Glad alla hjärtansdag allihopa och hoppas ni får en mysig kväll med full av kärlek.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 februari 2014 10:42

Nu sitter man och har lunch då.
Det är sista dagen på praktiken idag då så på måndag så börjar mab skolan igen då efter att ha haft fem veckors praktik.

Kommer sakna ställen men kommer väll bli rött skönt att komma tillbaka till skolan med :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 februari 2014 19:49

Imorgon är det alla hjärtans dag så då blir det efter sista dagen på praktiken att dra hem och käka sedan dra in till stan och gymma med bästa vän ida och efter det blir det att basta och duscha sen dra hem till mig och käka tacos sen kika film och käka fruktsallad.

Mysigt som bara den.
Börjar ju bli en tradition att fira alla hjärtansdag med bästa vän Ida :) ?

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 februari 2014 19:04

Hej på er jag vet att det var längesen jag bloggade nu men sen det tog slut mellan mig och Ludde så har jsg inte riktigt tänkt så mkt på bbloggen.

Men har kommit och tänka på nyligen om att jag kan använda bloggen till träningen.
Så då kan ni följa min vardag och min träning och se hur jag förändras.

Jag har också börjat med den gamla dieten jag körde för några årsen då jag gick ner 11 kilo på två månader och då äter jag nästan bara ägg och grönsaker varje dag. Alltså det är nästan de ända jag äter förutom på helgerna.

Så får vi se hur man ser ut om två månader.

Nu är det inte långt kvar i morgon är det exakt två veckor lvar tills jag och ida sitter på bussen till Stockholm och dagen efter det så är det avicii som gäller.
Sen så blir jag nog kvar i Stockholm hela lovet.
Skönt som fan att slippa Söderhamn ett tag

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards