liveyourlifee

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Madde Rönnqvist - 23 februari 2014 13:03

Nu sitter man på bussen påväg hem då efter att ha sovit hos en kompis som att det blev så sent igår.

Drog först på förfest med Elin och Sandra och efter det drpg vi till krogen. Vart en riktigt lyckad kväll/natt fast att man gjorde ett val fel. Men gjort är gjort.

Det dåligaste som finns är att man inte kan vrida tillbaka tiden!
Men allt kommer bli så mkt bättre när jag och bästa vän ida sitter på bussen till stockholm på fredag!?
Veckan i Stockholm kommer bli så jävla Awesome!
Längtar som bara fan.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards