liveyourlifee

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Kuligt :)

Av Madde Rönnqvist - 4 juli 2014 15:49

I kväll blir det att sova hos Helena då :)
Dock kommer inte dom hem fören nån gång ikväll så jag får vara själv i deras lägenhet.
Snacka om att man får den känslan om att man verkligen vill ha en egen lägenhet. Fett mysigt liksom :)

Nu är det iaf fredag skönt som fan så nu är det helg.
I morgon blir det att träffa A som jag inte har träffat på riktigt länge. Det ska bli trevligt :)

Nu ska jag lägga mig i deras nya sköna soffa och kolla på film hela kvällen.

Puss och kram//M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Rönnqvist - 5 augusti 2014 00:15


       Ida Sjöden               Helena Fredriksson          Fanny Ragnarsson   Här på bilden ser ni de tre viktigaste vännerna i mitt liv! Det är tack vare dom jag är den jag är idag!   Man brukar säga att man bara kan ha en bästa vän.. ...

Av Madde Rönnqvist - 3 augusti 2014 23:11

  Kolla in det där videoklippet. Försök att förstå hur den killen verkligen mår! Ni som mobbar andra borde verkligen ta och kolla in klippet så ni kanske får in lite vett i skallen om hur det påverkar personen!   Jag har verkligen fått n...

Av Madde Rönnqvist - 17 juli 2014 21:53

Blus med fransar: HoM Skjol: HoM Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 juli 2014 14:31

Hallå där folket. Idag så var man till Bollnäs med farmor och farfar då för min väska har Gått sönder så då skulle vi åka och köpa en ny men det blev två stycken :) Super nöjd över dom och dom är så snygg! Tack farmor! :D Puss och kram//...

Av Madde Rönnqvist - 12 juli 2014 23:07

Nu sitter man hemma hos Helena och ska sova här. Skojjigt :) Igår så jobbade jag ju till tre sen så hem och packade sen så kom coffe och helena och hämta mig så for vi iväg till hennes farmor och farfar i borkbo och sov där inatt. Idag så var vi ...

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards