liveyourlifee

Alla inlägg under februari 2013

Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2013 22:43

Fyfan vad förbannad jag blir på killar ibland!! 
Det brinner i kroppen på mig! 
Glad att jag inte söker förhållande iaf. 


Att såra min vän så där mycket är så sjukt lågt!! 

Fattar inte hur fan du står ut!! 

Du beter dig som om du vore 15 elr mindre din omogna fanskap!!!


Det versta jag vet är när någon sårar mina vänner elr syskon!!! 
Jag kommer aldrig glömma bort detta din jävel!! 
Fyfan vad lågt gjort av dig!! 


Det du gjorde mot en av mina bästa vänner gör så att det kokar upp inombords på mig blir så jävla förbannad och less på hur fan du kunde göra som du gjorde! 
IDIOT! 


Aja måsta skreva av mig! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2013 22:28

Nu blir det att kika på tv och skriva CV som att imorgon ska man till två ställen som man har varit och pratat sommarjobb med och lämna in CVet. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2013 22:23

   

 

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 februari 2013 22:03

Kikade på stan idag då med Ida, Helena , Andréa och lilla söta ettåriga Wilma   

Riktigt nice va det! 


           


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 februari 2013 18:43

Morgondagens planer: 


- Kliva upp vid sextiden 

- Göra sig ordning och klä på sig

- Äta frukost om jag hinner

- Borsta tänderna

- Sätta på mig ytterkläderna 

- Börja gå till bussen klockan åtta

- Möta Helena på Sandarne Pizzeria sätta sig där och prata med henne sen så ska jag väll röka med.
- Ta bussen till skolan

- Gå på lektion

- Rast, umgås med Helena

- Lektion

- Lunch med Helena

- Lektion

- Sluta och dra ner på stan

- Köpa min EFTERLÄNGFTADE assnygga väska!! 

- Fika på stan med Helena, Ida och Andrea ^^

- Dra hem till Helenas Farmor

- Dra hem till Helena elr vara på stan elr nå. 


Det är morgondagens planer ^^ 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 februari 2013 18:31

Nu har man svarat på frågor då på internet om Lumpen... 
Man blir ju nästan lite sugen på att börja, men ändå vet jag inte riktigt om det är något för mig. 

Fast det skulle vara sjukt kul att få hålla på med vapen och de. 
Men aja fårse vad man bestämmer sig för. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2013 22:19

Ja som ni ser så har man ny design då och sådär få den stanna ett tag ^^ 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 februari 2013 21:41

Tillbringade dagen med Helena idag då och va i stan och träffade morsan och min ängel Matilda. 

Hon bara växer och växer! Älskar den sötnosen! 

Sen så var vi och handlade lite jag och Helena sen så drog vi hem till henne och spelade kort och dansade just dance och massa sånt ^^ 

Riktigt roligt :) 


 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards