liveyourlifee

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Madde Rönnqvist - 11 februari 2013 17:04

När man inte vet sanningen, elr hur det egentligen ligger till så ska man inte öppna sin käft! 

Ingen är perfekt och det borde ni fanemig ta och lära er! 
Är less på dom som bara sitter och snackar en jävla massa skit när dom inte vet hur det egentligen ligger till! 
Jag vet att det kan vara rätt många som snackar skit om mig! 

Att det går en hel del rykten! 
Jag bryr mig på sätt och vis inte som att nästan ingen av dom där jävla rykterna är sanna! 

Men skitsamma om det! 
Ni som inte känner mig ska inte öppna er jävla käft och säga något om mig elr mitt liv! 
Och ni andra... Om inte ni har fått höra sakerna själva från min mun och fått hört vrf allt de hände och vidare ja då jävlar ska ni inte öppna käften!!! 
ALLT jag gör har en bakrund!!! 
Jag gör saker av vissa skäl! 
Saker som har hänt mig och massa annat! 
Så jag tycker fanemig att det är dags att lägga ner med ert jävla SKITSNACK!! 
Visst jag vet att jag bor i Söderhamn! Där nästan alla har glappkäft! 

Men dom som inte har det är dom som är vättigaste i huvudet! 

Dom som vet hur man sköter sitt eget liv och ger fan i andras och ger fan i att sprida en massa jävla rykten och snacka skit och massa! 
Vad säg som att LÄGGA NER OCH VÄXA UPP!!! 

Bete er som folk och inte småungar!!! 

Ge fan i att prata skt om folk, ge fan i att sprida rykten, ge faaan i att snacka skit! 

Väx upp, sköt ert eget, och bete er!! 

För vad fan ska hända med världen och oss människor om vi bara snackar skit om varandra? 

Då kommer det ju sluta med att ingen kommer lita på någon! 

LÄGG NER ALLT!

Va glad och snäll mot alla istället för den där jävla skiten! 

Grow up! 


 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards