liveyourlifee

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Madde Rönnqvist - 8 februari 2013 15:16

Saknar mina små syskon som bara den. Varenda gång jag ser en liten flicka elr en bebis så tänker jag direkt på min lilla ängel Matilda!
Varenda gång jag hör en flickas skratt så blir jag tårögd av att jag saknar Matildas skratt, hennes röst och hennes underbara leende!
Finns Inge bättre än att se henne glad!
Mina syskon är mitt liv och så kommer det alltid att vara!
Saknar dom som bara den!
Saknar att se hennes stora blå fantastiska ögon som lyser upp när man ser henne!

Saknar er så mkt bröder och syster!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 februari 2013 14:58

Nu sitter man på tåget då på väg till Hudik då :)
Kommer bli riktigt kul.
Får se vad man hittar på ^^

Idag så va man i skolan då, började ju 08.50 så då hade man lektion till 09.50 sen så drog man ner till banken då och mötte farsan då fixade vi så jag har ett konto som står på mig och så fixade vi så jag har fått Mitt studiebidrag äntligen!
Så det hamnade på det gamla kontot som jag har nu tills jag får mitt kort nya kort nästa vecka.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards