liveyourlifee

Alla inlägg under oktober 2013

Av Madde Rönnqvist - 31 oktober 2013 11:33

Nu sitter man på bussen på väg in till stan med Fanny då för att köpa de sista inför halloweenfesten ikväll.
Kommer bli grymt.

Blir att klä ut sig och käka tacos och andra saker.


Komme bli grymt kul iaf.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 oktober 2013 11:57

Nu blir det att gå på stan med Helena då efter att ha varit på subway och käkat skagenrörsmacka med Helena då och snacka om att vara proppmätt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 oktober 2013 16:38

Nu ligger man i ett varmt och skönt bad och kikar på pretty little liers på surfplattan.
I morgon blir det att hänga med Helena in till stan och göra ärenden och sedan gå på stan och kika runt lite.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 oktober 2013 15:37

Blev att stanna hemma iaf.
Men skönt de ibland med.
Så nu sitter man och kikar på CSI Miami och käkat lunch vilket blev fruktsallad.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 oktober 2013 19:49

Nu har jag bytt Header som ni kanske ser så hoppas ni gillar den.


Är hemma i Döderhamn igen då efter en underbar helg i Stockholm.

Längtar tills jag får åka tillbaka dit igen.


Skulle egentligen bort idag med men blir nog att jag åker i morgon ist.

Men vet inte alls över huvudtaget hur det blir.


Men jajja hoppas ni gillar headern.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 oktober 2013 21:24

Nu sitter man på en av Stockholms största biograf med lillasyster och ska kika på insidius 2.
Ska bli riktigt trevligt.
Älskar att åka buss här i Stockholm utan att någon vuxen man känner är med för man känner sig mer inne i Stockholm då. Lite svårt att förklara hur jag mena.

Men nu blir det filmkik.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 oktober 2013 21:19

Vart mumsig nyttig middag och sedan en lite onyttigare efterrätt.
Men mumsigt som bara den va det iaf :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 oktober 2013 18:54

Lena har ju köpt sig en ny locktång så i morse lockade hon min hår lite innan vi drog in till stan men dom har gått ur nu typ.
Men blev att jag lockade hennes går nyss och det vart jätte fint :)
Så nu är vi nöjd båda två.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards