liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2013

Av Madde Rönnqvist - 30 juni 2013 23:13

Sorry folket men bilderna får komma ut i morgon ist som att jag knäppte över 200 bilder och tar ett bra tag att sortera dom och välja ut vilka som ska upp och fixa till dom lite och sådant. 

Så ska försöka få upp dom i morgon ist. 


För nu ska jag bara föra över bilderna sen så ska jag ut och röka sedan lägga mig och sova som att jag är helt utslagen. 

Denna helgen är första gången jag har spenderat nästan en hel helg med min släkt. Känns anorlunda men ändå bra. 


Bröllopet vart iaf rätt så bra. Det var grymt mkt folk, god mat. bra musik och mumsik Alkohol! 

Det enda negativa va dom förbaskade spindlarna som finns inne på varenda dass.. så tack vare min fobi för dom där äckliga krypen så fick jag gå in till kusin Tobbes rum då han har en rätt så normal toa där så jag slapp dom där spindlarna! 


I morgon blir det att vara med Fanny. 

Då vi ska fotografera henne lite och sedan kolla på en zombie - film och ska dock också lämna tillbaka systemkameran till Helena och köpa cigg till mig. 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 30 juni 2013 16:20

Bilder från bröllopet kommer upp senare ikväll.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 juni 2013 11:40

Hallå där

Nu sitter man ute och röker efter att ha duschat och käkat frukost.
Sen så blir det att gå upp och fixa sig och sådant :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 juni 2013 22:14

I morgon ska ju jag på bröllop då min kusin och hennes kille ska gifta sig. 

Så då så pratade jag med Helena så det slutade med att jag har fått lånat hennes systemkamera tills på måndag. 

Så i morgon blir det en massa bilder att knäppa sen så på söndag kommer nog några av bilderna upp här, 


Sen så har jag dock knäppt lite kort idag med för att lära mig kameran innan morgondagen såhär blev bilderna:


                             


Vart faktiskt riktigt nöjd med bilderna, registrerade dom lite så att dom vart tydligare. 

Vill verkligen ha en egen systemkamera :) 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 28 juni 2013 13:21

Nu ligger man i soffan framför Tven då och smaskar på frukt efter att ha plattat löshåret, strykt min klänning och farsans skjorta som att i morgon blir det att dra på min kusins bröllop.
Sen så kommer vi sova där ute på ön :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 juni 2013 21:15

Nu blir det skräckfilm dags och kvälls fika med Fanny.
Mumsigt som fan pch nyttigt som är ett plus
I kanten!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 juni 2013 15:31

Nu har Fannys mamma kommit hem från Turkiet och detta är vad man fick av henne när hon kom hem.

Tack så jätte mycket :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 juni 2013 19:00

Nu är man proppis mätt efter att ha ätit en nyttig räksallad då.
Just nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på ikväll.
Men aja det märks väll.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards