liveyourlifee

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Madde Rönnqvist - 11 juni 2013 19:03

Sitter nu ute och röker efter att ha varit och handlat mat och sånt åt mig, farsan och lillasyster Nellie som att farsan har legat hemma dålig idag så då promenerade man till affären och handlade sen så var jag törstig så passade på pch köpa en Cola med
Farsans namn på så han får flaskan när jag har druckit upp colan så han kan ha den sen om han behöver.
Har satt kastrullen på spisen med vatten i för att börja koka hans makaroner till morgondagen.

Sen så blir det att dra upp och kika film elr nå.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 juni 2013 14:32

Sitter nu på bussen på väg hem efter att ha varit på sista praktikdagen hos vovvsingarna!
Känner att jag verkligen kommer sakna dom riktigt mkt!
Det är ju rätt tråkigt att man blir så fast i dom efter ett halv år med dom.

Blir iaf att åka dit och hälsa på nån gång men får se när de blir.

Nu blir det att dra hem och tvätta sen ta något att käka och bara ta det lugnt.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards