liveyourlifee

Alla inlägg under april 2013

Av Madde Rönnqvist - 29 april 2013 20:26

 


Dags för nya klänningar? 

Isf ska ni klicka här och ni kommer till en sida med gudomligt fina klänningar för alla möjliga smaker! 

Ni måste verkligen kika in ni kommer inte ångra er! 

Själv så älskar jag den där sidan! 


Plus det är ju snart skolavslutning och studenter och baler på gång så då är det ju bra att hitta en fin klänning till det med så klicka där och jag lovar ni ångrar er inte! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 april 2013 15:40

Jag skulle lägga upp bilder på gårdagens outfit ist vart det bilder på bara mitt ansikte så får fixa det där senare.

Sorry förresten att jag bloggar så lite!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 26 april 2013 15:35

Puss och kram/M

Av Madde Rönnqvist - 22 april 2013 21:36

Nu har man kommit hem då efter en dag med först träffat en person sen va man runt lite på stan sen träffade man och umgicks med Ida sen drog man till ecenter och väntade in farsan sen handlade vi sen körde han mig till pizzerian i sandarne där träffade man Helena och pratade med henne sen så körde hon hem mig med cykeln Sen så sitter jag och käkar och kikar på tv :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 19 april 2013 09:55

Detta är dagens outfit.
Trött som bara den är jag.
Sitter i bilen med Fanny, hennes syster Anna och hennes mamma Helena på väg till tåget.
Blir att dra till Gävle på vissa ärenden.

Ha en trevlig dag allihopa!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 18 april 2013 23:47

 


Dags att gifta sig? 

Eller är du bara sugen på att kolla på bröllopsklänningar? 

Vissa kanske passar till balklänningar? 

Isf ska du klicka här och du kommer till hur fina bröllopsklänningar som helst. 

Ni kommer inte ångra er! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 april 2013 17:22

Nu är man hemma hos farmor och farfar då som att man är och firar älskade farfar som fyller 71 år idag :)
GRATTIS TILL HONOM!

Nu snart så ska man dra hem till Helena och träffa henne^^

I morgon så blir det att vara med Ida då :) får se vad vi hittar på för busigheter :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 april 2013 17:19

Så här såg man ut i morse då.
Har ju köpt nya skjorts dom där rosa sen ett nyköpt grått Linne och ny rosa kofta :)
Riktigt skönt :)
Man bara älskar att använda nya kläder :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards