liveyourlifee

Alla inlägg under april 2013

Av Madde Rönnqvist - 2 april 2013 19:46

 


Riktigt nöjd kan man säga. 

Snacka om att det verkligen kommer bli massa gående i sommar! 

Extremt nöjd! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 april 2013 19:05

Nu sitter jag och Fanny då och kikar på tv pch käkade nyss varma makor mumsigt :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 2 april 2013 16:27

Sitter på bussen på väg hem till Fanny för att hon ska packa lite sen ska vi hämta upp vovvsingen hos farmor och farfar sen så drar vi hem :)
Senare blir det väll att fixa hem lite filmer på datan sen så ikväll blir det promenad med vovvsingen och sen blir det att jag och Fanny ska käka lite grönsaker och dipp och kika film och vidare :)
Har nyss varit i stan ju så där fikade vi på stan med morsan och Lillesyster och köpte Mina efterlängtade skor och så blev det ju lite mer fynd.
Allt kommer upp senare på bild :)

Puss och kram bitches ;) //M

Av Madde Rönnqvist - 2 april 2013 12:31

Godmorgon folket. 


Vaknade kl tio av veckar klockan då så då klev man upp och gick ut och gick med vovvsingen. 

Sen när man kom hem blev det att kliva in i duschen och sedan fixa sig och nu sitter jag här. 

Ska strax gå ut en snabbis med vovvsingen innan man drar iväg till bussen och möter Fanny sedan så åker vi in till stan. 

Tänkte ju ta med mig vovvsingen in till stan men så blir det inte. 

Kom på att det inte är så bra att ta med sig en jakthund till stan bland massa folk. 


Får se vad denna dagen bjuder på mer än att jag ska köpa mina efterlängtade skor och umgås med Fanny ^^ 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 april 2013 22:52

                                    


Kanske kommer fler i morgon. 


Puss och kram//M



Av Madde Rönnqvist - 1 april 2013 22:51

Nu har man en ny header då! 

Riktigt nöjd! 

Hoppas verkligen ni gillar den :D 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 april 2013 21:59

Har nu kommit hem efter att ha varit ut med vovvsingen och träffat Helena så nu sitter man och kikar på tv och käkar kvällsfika riktigt mumsigt :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 april 2013 17:48

Sittwr nu på tåget hem till Söderhamn från kära Stockholm.
Bort vad jag skrev i förra inlägget jag hade fel!
Stockholm är underbart! Lika underbar som en person jag har träffat!
Fram tills lördag kväll så sög det rätt så mkt men sen när jag träffade en person på lördags kvällen så ändrades allt! Är extremt glad men ändå ledsen över att behöva lämna personen men det kommer ordna sig!
När jag kommer hem blir det att byta skor och dra ut med vovven och dra och möta Helena :)

I morgon blir det att dra till Stan med fanny och vovven och köpa mina efterlängtade skor :)
Längtar tills de :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards