liveyourlifee

Alla inlägg under november 2013

Av Madde Rönnqvist - 30 november 2013 16:51

Nu sitter man inne i biosalen då med ida och henne syster fanny och ska kika på hungergames catching fier elr som jag brukar säga hungergames två.

Sen blir det hem till ida och ha det sköj innan vi drar vidare till krogen ;)

Denna kväll kommer bli awsome!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 29 november 2013 07:12

Godmorgon allihopa.

Nu sitter man på bussen då på väg till skolan.
Trött som bara den då jag va uppe sent och slog in julklappar som kostade mig 753kr.
Men nöjd blev jag :)

Idag blir det skolan sen hem och ta det lugnt.

Puss och kram //M

Av Madde Rönnqvist - 27 november 2013 21:33

De ni borde veta om mig är....
Orsakerna varför jag är som jag är har en bakgrund. .. en del av mina vänner vet redan om den.
Men alltså därför jag hatar att ha tråligt eller göra något som är tråkigt, drf jag blir deprimerad av att bara sitta hemma och inte har något att göra och för att jag hela tiden vill göra roliga saker ocj inte ha tråkigt finns det orsaker till och det är för att jag har redan haft tråligt, varit deprimerad och mått skit tillräckligr mycket i mitt liv.
Min uppväxt har inte varit det enklastekan man lugnt säga och vidare.
Så jag tänker inte gå tillbaka till dom tiderna och drf tänker jag inte förlora min tid längre fram för att ha tråkigt elr nå av de där.
Visst gör inte så mkt om jag har tråkigt lite då och då men inte ofta!
För hur längre tid jag har tråkigt och vidare destå mer deprimerad blir jag och så ligger det till!

Men det viktigaste jag har att säga är:
Döm inte mig överhuvudtaget innan du verkligen känner mig!!

Lär känna mig riktigt innan du dönme mig!


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 november 2013 21:01

Min mobil är då kaus.
Denna bilden skulle vara med på inlägget under iaf ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 27 november 2013 21:00

Hallå där ute ;)

Kvällen blev att tillbringa med ida då och bruden färgade håret på mig vilket blev grymt bra om man räknar bort att jag fortfarande har gröna toppar då de
Inte verkar gå att få bort så går det inte bort snart kommer jag bli tvungen
Att färga tillbaka till svart men men.
Kvällen slutade iaf grymt bra pch sjukt rolig då ida gjorde sin första vurpa ;)
Jag stod med ryggen emot henne för att stoppa ner cola flaskan i kassen så hör jag ett skrik som låter "waaaaaaa"
Så jag vänder mig snabbt om och ser hur ida flyger ner på rumpan i backen och vi båda bryter ut i skratt som bara den.. slutade med att jag fick ont i magen som bara den och tårarna rann på mig samtidigt som jag stod framåtlutad och garvade som bara fan :)
Sen så kom hennes buss så då sa vi hejdå.
Men blir att tillbringa dagen med henne i morgon med efter skolan och shoppa lite julklappar och så sen så på lördag blir set krogen med henne och hennes syster :)
Awesome ;)

Tack bästa ida för en grym kväll! <3

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 november 2013 11:50

Snacka om vidrig mat i slolan...
En jävla fisk med massa kimikalier...
Så jävla vidrigt!

Ingen mat för min del!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 25 november 2013 08:24

Godmorgon

Nu sitter man på bussen då på väg till skolan.
Är trött som bara den men vad gör väll de...
Idag blir det skolan sen hem och tvätta kläder och bara ta det lugnt.
I helgen va man ju ute på äventyr igen då och det blir det nog nästa helg med.
Men nu ska jag av bussen.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 22 november 2013 16:19

Kollade precis på tven och såg ett program på hur dom gör våran skolmat och snacka om att jag blev äcklad! Det var saker i maten som till och med är rätt farligt att äta.
Köttet i skolan är gjord av rester från när dom har tagit köttet från kor och så tar dom resterna och strimlar dom sen tvättar dom köttet med spritsåpa som vi dagligen använder i städning vanligtvis och sen strimlar dom det igen till köttfärs!
Så sjukt jävla vidrigt!

Men aja tänker inte äta kött i skolan igen iaf och en hel del annat med!

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards