liveyourlifee

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Madde Rönnqvist - 17 november 2013 15:54

Snacka om att den här helgen har gåttsjukt fort.
Fast det brukar det ju göra med då när man har kul.
Sitter på bussen på väg hem nu efter en helg med massa äventyr.
Dock kommer jag inte skriva ut det hät men kan iaf säga att jag har haft en grymt rolig helg med grymt underbara människor.
Sen så efter en av aktiviteterna i helgen så har jag gröna toppar på håret men det går bort med tiden skulle jag tro.

Nu blir det hem och duscha och plugga matte och käka lite pch efter det blir det att bara ta det lugnt redten av kvällen.

Hoppas ni andra har haft en trevlig helg.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards