liveyourlifee

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Madde Rönnqvist - 1 november 2013 22:42

Nu är det slut med att kika på idol då!
Jag kommer ALDRIG i hela mitt liv kolla på idol igen!
Jag vägrar!
Orsaken varför jag väl började kolla på idol på riktigt för första gången på tre år va för att Gabriel va med.
Hans röst förblindade mig eller vad man ska kalla det.
Hans röst är gudomligt fin och jag ÄLSKAR hans röst och lyssna på när han sjunger.
Så nu när han åkte ut så har jag ingen anspelning kvar att kika på det.
Orsaken på vrf jag inte har kikat på idol förut va för att dom jag har tyckt varit bra alltid åker ut och då blir ja så jävla förbannad men Gabriel fick mig att kolla på det men nu när han åkte ut så gick det över styr!

Idol kan dra åt helvete!!!
Och Gabriel har en grymt fantastisk röst! THAT'S IT!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 november 2013 21:31

Jag vet inte vad jag ska ta mig till?
Jag stör mig på den där gubben så in i helvete.

Här är varför:
- han gör inget annat än att klaga (nästan)
- han gämnför den som sjunger med alla andra i idol
- han klär sig hur fult som helst
- Hans åsikter om vissa är bara kaus
- han är irriterande som bara fan
- han är bara helt kaus.

Där är några av dom åsikterna jag har om den där gamla surgubben!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 november 2013 21:21

Nu ligger man framför Tven och kikar på idol då.
Farsan är iväg på bandkårsfest och kommer inte hem fören nån gång senare ikväll och jag är då ensam hemma hela kvällen.
När man kom hem från Fanny så blev det att kliva in i duschen och sedan sminka sig och göra sig ordning sedan drog man ut och träffade en kompis sedan hem och käka mat och nu ligger jag här.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 1 november 2013 21:15

Gårdagskvällen vart grymt bra.
Vi åt, fikade, drag och skrattade och massa Sådant.
Måste göras om iaf.

Men trevligt va det iaf.
Tack allihopa.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards