liveyourlifee

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Madde Rönnqvist - 11 november 2013 08:22

Godmorgon på er allihopa.

Nu sitter man på bussen då på väg till skolan.
Snacka om att det börjar bli vinter då det är kallt och fråstigt utomhus.
Idag är första gången jag använder vinterjackan offentligt en hel dag sen jag köpte den.
Vela egentligen ha skinjackan men det är inte kul alls att frysa som fan när man står och väntar på bussen.
Så idag blev det vinterjackan fast att man känner sig så klumpig i den.

I morse så fick man besök av en räv på gården då men skrämde iväg den jävern för vill inte ha den på gården.

Idag blir det skola sen hen och ts det lugnt bars skulle jag tro.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards