liveyourlifee

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Madde Rönnqvist - 8 november 2013 08:53

Läste nyss om ett tyskt par som har velat haft barn i åtta år men inte fått något för att dom inte visste hur man gjorde...

Hur tusan kan det egentligen hända? :O


Detta står på sidan:

Ville ha barn - visste inte hur man gör

 

Efter åtta år tröttnade det tyska gifta paret. Deras längtan efter barn fick dem att gå till en fertilitetsklinik i Lübeck. Men undersökningen visade att varken mannen eller kvinnan hade några medicinska hinder för en barnaskara.

- När vi frågade hur ofta de hade sex såg de oförstående ut och frågade vad vi menade, säger en talesman från kliniken.

Enligt kliniken hade mannen, 36, och hans hustru, 30, vuxit upp i en religiös miljö och visste inte vad ett äkta par bör göra om de vill ha barn. Paret pluggar nu sexualkunskap medan universitetskliniken i Lübeck undersöker om det finns fler par i samma situation.


Vill du gå in på sidan själv och kolla? Isf klicka här.


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards