liveyourlifee

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Madde Rönnqvist - 2 november 2013 04:57

Seriöst klockan är typ tio i fem på morgonen och jag kan inte somna om?
Vad fan är det för problem?
Snacka om att ha ärft efter farsan att när man väl har somnat och sedan blir väckt mitt i natten så är det nästan omöjligt att somna om.
Gick och la mig och sov efter idiot idol runt elva tiden sen så blev jag väckt vid två för att farsan kom hem från festen och dunsa och vidare och nu är jag hur trött so helst men kan inte somna om och har försökt somnat om i snart tre timmar...
Inte kul alls!
Hur fan ska jag kunna orka med morgondagen?
Jadu det är frågan det.
Elr ah egentligen är det hur ska jag orka med idag då det är lördag nu.

Apropå idag..
Idag ska jag vara med bästa Ida och då ska hon färga håret på mig.
Jippiiiii så idag ska jag bli ännu ljusare i håret.

Skojjigt!

Men nu ska jag försöka somna om igen...

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards