liveyourlifee

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Madde Rönnqvist - 5 november 2013 11:06

Dåså då va mobilen beställd!

Så om två till tre dagar så kommer min nya telefon.

Snacka om överlycklig att äntligen slippa Iphonen!

Slippa allt krångel och få en telefon som har MKT bättre kamera än Iphone!

Lycklig tjej!

Känns så jävla könt med att jag äntligen ska få en nymobil.

Men tack vare att jag fick den nu så kommer det bli att jag ska hjälpa min far med städningen.

Så blir att städa huset en gång i veckan men vad gör det?

Inte så jobbigt det inte.

Och därför jag skriver på bloggen nu fast att jag har lektion är ju för att jag är klar med uppgiften och vi slutar inte fören kl 11.40

Så försöker ju roa sig på nå vis.



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 november 2013 09:46


Faydee Ft Lazy J - Laugh till you cry

Detta är en låt jag hörde i morse när jag satt och sminkade mig och på nått vis så fastnade jag för den.

Det är kanske inte riktigt den finaste texten men på nå vis så fastnade jag bara för den.

Detta kan låta lite konstigt men när det gäller musik för mig så är det speciellt.

När jag lyssnar på musik och jag fastnar för dom då är det för att på något vis så berör dom mig på något sätt.

Och på nå vis så berörde denna låten mig. 

Sen så vill jag dock ha den svarta bilen dom lutar sig emot då den är sjukt snygg!


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 5 november 2013 08:11

Godmorgon på er allihopa!


Bara jag som är super duper trött? ;)


Idag på förmidagen blir det att farsan beställer hem mobilen jag vill ha.

Och det är inte helt säkert att det blir någon av dom mobilerna som jag la upp bild på då det kan bli en annan.

Men vet inte helt säkert än men det är sådant som märks.


Idag så är man i skolan då fram till tre tiden sedan efter det blir det är gå och fika med en gammal vän.

Som kommer bli trevligt ^^

Sen så blir det att sova hemma hos Fanny i natt då och så.


Har inte så mkt mer att skriva nu men ni alla får ha en super duper trevlig dag fast att vädret suger arsle!



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards