liveyourlifee

Alla inlägg under juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 29 juni 2011 19:36

Sjukt! 

En 7årig pojke drunknade i stenö idag. Fy fan sånt borde fan inte få hända. 
Dom försöker återuppliva honom i hudik. Så man vet ju inget.
Det är sjukt! Och hemskt!
Usch. Farsan och syster hade precis åkt därifrån när det hände..
 

Av Madde Rönnqvist - 29 juni 2011 15:03

Nu sitter man inne en stund då efter att ha legat ute i solen hela dagen. 
Nog är jag solbränd allt men inte så posetift just nu.  
Istället för att bli brun så är jag rööd hur jävla kul är det?

Usch!

Hatar att jag blir röd istället för brun!

Iaf nu blire att dra in i duschen så man svallkas av lite.
 
Puss och kram 

Av Madde Rönnqvist - 28 juni 2011 17:59

Bra gjort! 

Har börjat tröttnat på min egen blogg... 

Hur normalt är det? 

Har inte ett skit att skriva om och jaa vet fan inte vad jag ska göra...


Suck!!


Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 28 juni 2011 17:55

Solig dag äre iaf ^^ 

Kom nyss in efter att ha legat och solat. 
Drygt att det är så jävla svårt för mej att bli brun när jag solar här i söderhamn.
När jag sola i stockholm vart jag lugnt mkt brunare snabbt.


Har legat ute och sola nästan hela dagen typ.


Blir väll att göra samma i morgon om det e sol. Allt för att bli brun ^^


Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 27 juni 2011 21:53

Asså har inga fler idér att blogga om har inget att skriva om längre typ så asså om ni vill att jag ska fortsätta blogga så får ni ta och kommentera tips om vad jag ska blogga om annars ger jag nog upp denna blogg. 

För vet inte ett skit vad jag ska blogga om och orkar inte bah skriva om vardagen för det är tråkigt så ta och ge mej tips annars blire byebye bloggen... 


Snälla ge mej tips. 


Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 27 juni 2011 16:21

Yeeaa nu är det äntligen en solig dag ^^ 

Fy fan vad nice. 


Kom nyss hem från Söderala.
Har varit och fira mina kusiner och vart att stanna där ganska länge så fika vi sen gick jag ut med hundarna Acke och Nero sen så la jag mej och sola i steek vädret och det slutade med att jag somnade men efter ett tag så vaknade jag av att farsan ringde och sa att jag skulle komma bort och hjälpa till och montera upp mina kusiners nya pol ^^ 

Vi ska få deras gamla ^^ Faktiskt ganska najs fast jag har lust att köpa en ny och större för 2699 kr elr vad den nu kosta. 

Aja sen så käka man och nu är man hemma. 
Funderar på att dra ut på studsmattan och sola lite och tekna ^^


Aja.

Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 26 juni 2011 21:43

Nu sitter man i sängen och lyssnar på musik och är med Fanny ^^ 

Idag har man inte gjort så mkt . 

Sov hos Fanny i natt men drog hem vid tolv tiden och då drog man hem och hämta gräsklipparen sen drog man hem till farmor och farfar och då har man ju den turen att man får slut på bensin xD Så farfar fick tanka den medans jag va inne hos farmor och fick prylar som jag ska ha när jag flyttar ^^ 

Ganska mkt saker faktiskt. Grejerna hamnar ute i boden som att min kista är full där jag skulle lägga allt ^^ 

Aja. Sen så klippte man klart sen drog man hem och då sa man hejdå till Lena som åkte hem idag. Sen la man sej och kika lite på tv sen så drog man till stan för att klaga på coop jävlarna som sålde en cykel som inte ens va hel. Så fick en ny slang som att de va fel på den vi fick.. 

Så nu har man en hel cykel iaf ^^ 

Sen så när man kom hem satt jag mej vid datan sen drog jag hem till Fanny som att jag glömde plånboken där sen hängde hon med mej hem hit och nu har vi spelat knäckt och allt och strax ska jag skjutsa hem henne sen blire väll att kika på film elr nått ^^ 


I morgon hoppas jag att det är steek väder så man kan ligga ute och sola medans man teknar lite ^^ 


Puss och kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards