liveyourlifee

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 22 juni 2011 23:45

Nu ligger man i sängen hemma då och kikar på skräck film med Fanny. 

Haha vette fan om man vågar se klart på filmen , Hahaa ^^ 

Fixat hem typ fyra/fem skräckfilmer så nu blire MOVIETIME i morgon och ikväll ^.^

 

Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 22 juni 2011 18:16

Nu e de bah en halv timme kvar innan jag måste vara klar för om trekvart går bussen. 

Känns så svårt att åka ifrån lille syster :/ 

Visst jag får träffa henne i morgon en stund men ändå ^^ 

Lille bror drog i väg med far sin i lasstbilen så honom får jag väll inte träffa fören nästa vecka ^^ 

 

Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 22 juni 2011 14:58

Nu sitter man och kikar runt lite på datan och snackar med folk ^^ 

Har inte så mkt att göra som att lille bror är ute och badar i polen.

Ska strax börja packa ihop mina prylar och göra mej i ordning så det är klart tills jag ska åka. 

Blir att ta 19,15 bussen till Stan sen ta 20,20 bussen till Sandarne sen drar jag hem till Fanny och är barnvakt med henne sen drar vi hem till mej så sover hon hos mej som att vi ska ta tio bussen till stan i morgon ju ^^ 


Aja bloggar mer strax skulle jag tro ^.^


Puss och Kram  

Av Madde Rönnqvist - 22 juni 2011 14:35

Jag ska börja om på nytt! 

Jag ska bli en ny människa. 

Jag ska förändra mej själv. 

Jag tänker vara glad och snäll och allt mot ALLA! 
Även mot dom jag inte gillar ^^

Ska försöka iaf ^^


Jag tänker bli än bättre person än vad jag har varit och jag tänker sluta vara så deppig och allt och bah leva livet!


Så då va de sakt ^^

 

Puss och kram    

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards