liveyourlifee

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 3 juni 2011 22:49


Fyy sjutton vad söööt ^^ 

Tror jag dööör faan ^^ 


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 3 juni 2011 18:54

Nu har jag börjat fått myggbätt med...

De e inge kuuul! Usch..


Vi va på Sickla också, asså ett köpcenter ^^ 

Där köpte lillesyster lite kläder o jag o farsan kollar på en cykel till mej som att jag o Fanny hade sönder hans cykel förra sommaren. Elr vi snarast gav honom punka när vi cykla ^^ 

Men hitta inte ett skit. 

Men vi köpte en varsin smoothe jag o syster ^^ 


Men aja ska ner o spela kort nu så hinner inte skriva mer ;) 

 

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 3 juni 2011 12:55

Kom nyss in efter ha legat o solat ett tag. 

De e ju liksom STEKVARMT ute.. 

Man blir typ grillad bah man går utanför dörren ^^ 


Sov rätt så länge idag då som att man blev uppe ganska länge i natt. 

För de hände liksom en sak i natt. 

Men de e inget jag kan skriva här för de kanske inte ska komma ut... 


Kanske blir att dra o shoppa idag  med då som att tydligen ska vi till de andra shopping stället idag. 


O sen blire nog att fixa skärpet dom inte tog bort alarmet på. 


Aja.. 


På söndag kanske man åker hem till Helle o Max o hälsar på dom som att Helle jobbar idag o i morgon så då går de nog inte. 


Asså katter med tratt elr vad man kallar det, asså en sån där trut runt huvudet ska inte vara utomhus! 

Asså så små kattungar som den katten som va här ska inte ens va ute. Den e för liten. 

O den har en tratt runt huvudet o då ska dom hålla sej inomhus.

O Lena har blivit stämd bah för att hennes granne e omogen nog att stämma henne bah för att hon tror att de va Lenas katt Azlan som hoppa på kattungen men asså de kan man ju inte veta säkert, så vafan ska man stämma någon för de? 

De e ju sjukt o omoget gjort av Lenas granne!! O de va inte ens Lenas grannes katt. Så de gjorde allt ännu mer sjukt! 

Vissa e bah helt dum i huvudet!!! 

Lena ska iaf inte behöva betala för något som de inte ens e säkert att hennes katt har gjort. 


Det finns värkligen sjuka människor i värden...


Men aja nu ska jag dra o duscha sen ska vi dra o Shoppa ^^


Puss o Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards