liveyourlifee

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 16 juni 2011 20:25

Idag blev det inge Bollnäs för mej som att Adde jobbade ganska sent idag så ska vara på lördag istället. 

Drar väll till honom vid elva på lördagmorgon sen så får vi se när jag åker hem på kvällen ^^ 

Så får se när jag åker till morsan för blir så mkt ivägen. 


Men aja.. Idag vakna man runt tolv typ sen gick man in i duschen och va väll klar där sjugo över tolv typ sen så fixa jag håret och satt vid datan o då va jag inte klar fören vid två tiden så då drog jag ner och kika tv o nyss klippte jag gräset o strax ska jag till helena. 


Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 16 juni 2011 11:10

Gårdagen ägde fan ut allt ^^ Va så jävla Nice där ^^ 

Va ju på Schools Out med Fanny igår o de ägde lugnt! 

Vi va med hennes Bror Oscar, hans tjej Frida, Fridas syster Titti , och deras kusin ^^

Olle va med ett tag också men han drog med Micke och Mange efter  ett tag tror jag för han försvann ^^ 

Vi lyssnade på Tove klockan 19,00 sen så lyssna vi på Petter 21,00 Sen så lyssna vi på Mustasch 23,00 och va inte klar där fören vid tolv så tog 00,20 bussen hem med Oscar och sen så när man kom hem gick man o la sig med ben som bah värkte ^^

När vi lyssnade på Petter och Mustasch så folk bah hoppade o de gjorde ju vi med helt klart men så sjukt svårt när man håller i en jävla väska som vägde ton men de va kul ändå ^^

Man känner sig lite döv idag men de är det helt klart värt lika som träningsverken ^^

Gårdagen är minnen för livet helt klart ^.^

Och mina VIT/svarta skor är inte så Vita längre xD Så blir att göra ren dom sen. 


Tack för gårdagen Fanny och alla andra som va med ^^ 

                 

(Dålig kamra jag har på mobilen jag vet ^^ ) 



Puss och Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards