liveyourlifee

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 4 juni 2011 23:49

Haha asså oftast så brukar man ju inte skratta när man ser att någon e otrogen mot någon men asså lite svårt att låta bli efter det vi nyss såg xD 

Både jag, Nellie , Lena o Farsan börja skratta o så ^^ Asså det kanske inte låter lika kul när ni läser det här men de va det... 


Jag o Nellie va ute o kicka fotboll o så stog vi vid hans hus.. 

Asså polisens hus..

Asså jag tänker inte skriva hans namn här. 

Asså han har två barn o en fru o barnen o frun e inte hemma. Dom e typ bortresta elr vad man ska säga... 

Aja men iaf vi stog o Kicka lite o sen så ser vi hur lampan i hans kök tänds... 

O genom dom fönstrena så ser man till hallen o ytterdörren typ o toan hos honom.. 

Aja o då gick han i typ kallingar o tog nånting o käka o sånt o sen såg han att vi kika in o då verka han bli lite stressad typ o sen släkte han o gick vidare ut mot hans vardagsrum typ.. 

Aja o asså lampan va typ tänd i hallen så man såg in..

Jag o syster fortsatte kicka utanför hans hus o sen så e de ju så att både jag o syster e sjukt nyfikna av oss xD 

Så vi fortsatte kika in hela tiden så här men fortsatte kicka samtidigt.. 

Efter bah typ en/två minuter kommer en blond kvinna med vågigt hår o ja... 

Sen så ser man hur hon drar ner trosorna o jag bah gick fram en bit så jag inte såg henne o bah skratta o sa till syster "gå inte dit.. hon strippar xD"  O syster gick dit o kika o då tog hon på sej trosorna igen...  O han såg att vi kika in så dom bah stressade o allt, sen fixade hon till sitt hår o allt o liksom kammade ner de där bak o sen tog hon sin handväska o krama honom o sen precis när hon skulle dra så drog vi så att hon inte såg oss xD

Haha.. o Lena liksom känner honom så de gjorde allt ännu roligare xD 

O vi vet att de inte va hans fru som va där som att hon inte ser ut så som hon som vi såg.. 


Så liksom vad ska man tro om poliser egentligen? 

Asså trodde inte dom va sådana som brukar hålla på så xD 


Sjukt sjukt sjukt xD 


Så i morgon blire att spana in lite o så ^^ 


Haha grymmaste kvällen ever ^^ 

   

Puss o Kram  

Av Madde Rönnqvist - 4 juni 2011 17:05

Sitter nu o lyssnar på musik med lillesyster bredvid. 

Va nyss ute o sola i STEKvädret ^^ 

Har iaf blivit brun idag så nu kanske man slipper ha fondetion/brunkräm iaf^^


I sommar typ kanske runt den 20 juli elr nått vet inte vilket datum är riktigt men de blir på sommarlovet iaf, då drar man till Stockholm igen då för att gå på grönalund o klippbada o sånt o jag o syster kommer ta med oss en varsin vän som kommer sova här också då ^^

Vi vet inte riktigt hur länge vi blir kvar i stockholm än som att vi inte vet riktigt när vi åker än ^^

Men de kommer iaf bli sjukt kuuligt ^^


Men aja va i stan i dag o kika på lite allt möjligt o blev tvungen att gå barfota för fick skavsår av mina nya skor...

Jippi... noot ^^


Aja men hinner inte blogga nå mer nu för nu ska jag ner o hjälpa till med maten .


Men jag vill verkligen inte hem om två dagar!!!
USCH!!! '

På måndag vid tolv åker man ju hem... Inge kuul!

 

Puss o Kram   

Av Madde Rönnqvist - 4 juni 2011 16:59


Så sjukt skön låt att sitta o lyssna på ^^


Puss o Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards