liveyourlifee

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 18 juni 2011 18:05

Ja då sitter man hemma hos Adde nu då och bloggar och kikar lite på datan.

Snart ska man förmodligen dra och käka ^^

Blir att sova här i natt o sen kanske vi drar hem till mej i morgon elr nått,vi får se ^^


Sov ju hos Helena i natt och blev tvungen att kliva upp vid nio tiden så man hann med bussen som gick 09,45 från ljusne till stan sen sitta i stan o vänta på 10,51 bussen som gick till Bollnäs ^^

Och man är ju såå smart att man tar söderhamnsbusskortet till bollnäs det gick ju toppen xD

Vid glössbo sa busschaffisen att hon tänkte släppa av mej där som att jag inte fick åka längre med de där busskortet så jag gav henne femton kronor fast att jag egentligen måsta betala 20 kr men hon gick med på femton fast hon vart inte direkt glad kan man säga xD

För man hade ju inte med sej nå pengar x)

Hahah så de va min bussresa hit ^^


Men aja nu vill Adde att vi ska dra så får se när jag skriver igen ^.^

 

Puss och Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards