liveyourlifee

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 17 juni 2011 16:40

Hellu alla nu e man hemma hos Helena då ^^ 

Sitter vid hennes mormor & Morfars data medans hon sitter vid hennes data ^.^

Kom inte i säng fören vid två tiden i natt som att vi va med Coffe och Thomas till den tiden typ.

Sen så vaknade vi vid tolv i morse och då gick vi ner och käka frukost och sen spela vi lite och sånt. Och nu sitter vi vid en varsin data och senare så blire att gå och handla lite ^^

Men de är inte direkt det finaste vädret ute.  


Blir ju att sova här i natt med men sen i morgon bitti drar man till Bollnäs för att vara med Adde sen blire att sova här igen i morgon kväll som att jag har ingen lust att sova ensam hemme i morgon kväll som att farsan drar till Göteborg idag med Jobbet. 

Lyllo honom, fast jag har varit i Göteborg några gånger men ändå ^^ 


Puss och Kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards