liveyourlifee

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Madde Rönnqvist - 19 juni 2011 20:01

Nu är man hemma igen då men de vara inte länge. 

Om ca en timme drar man till Helena och sover hos henne. 

I morgon drar man ju till morsan och kommer förmodligen hem på onsdag sen på torsdag kanske det blir att vara med Fanny och på fredag är det midsommar och då kommer Lena hit ^^ 


Men hinner inte blogga nå mer nu. 

 

Puss och Kram   

Av Madde Rönnqvist - 19 juni 2011 14:47

Sitter nu och bara kikar runt lite på datan ^^

Har nyss käkat lite för vaknade runt ett tiden som att de vart ganska sent i natt som att vi va över till grannen fram o tillbaka och sen kika vi på film här, typ två filmer (Skräck)

Aja.

Snart blire att ta bussen hem till Söderhamn, jag och Adde asså.

Sen så vet jag inte vad vi hittar på märker väll sen.

Kanske kikar film elr nått ^^


Sen ska han och hälsa på några vänner och sånt ^^


I morgon drar man hem till morsan då och träffar alla där ^.^

Längtar ^^

Syster har blivit så stoor ^^

Hon växer så snabbt och hon försöker prata hela tiden så sjukt gulligt.



Aja bloggar mer i kväll ^^

 

Puss och Kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards