liveyourlifee

Alla inlägg under december 2012

Av Madde Rönnqvist - 15 december 2012 20:28

Tjena folket. 


Ledsen att jag inte har bloggat på ca tre veckor men har inte haft tid och inte orkat. 

Var ju i England, Newton Abbot från 24 November tills idag den 15 December. 
Kan inget annat än att säga att det är sjukt skönt att vara hemma i Sverige igen. 

Första veckan i England var rätt så bra och rolig, andra veckan va ångestveckan och trede veckan var bamsehemlängtansveckan. 

Familjen jag bodde i var kanon och barnen på praktiken va kanon. 

Men själva praktiken va inget för mig för trivdes verkligen inte där. Fick ångest varje dag av att jag skulle dit. 

England va inget ställe för mig.

Så dit blir det nog inte så många resor till. 


Har shoppat en hel del och är nöjd med det jag köpte plus köpte julklappar med. 


Tack vare den här resan har jag lärt mig att inget land är bättre än Sverige vad vi än tror! 

Och oavsätt den äckligt kalla kylan vi har på vintrarna så ska vi ändå vara glad att vi har åtminstonde snö som inte andra länder har, fast att dom vill ha det. 


Har saknat min familj och vänner så sjukt mkt så är glad att komma hem igen. 


Nu när jag kommer hem så blir jag mött av far min och bästa vännen Ida och hennes hund. 

Ska bli så sjukt kul och ska krama om dom som bara den! 

Ida kommer sova hos mig Inatt och i morgon så ska hon färga håret på mig. 

Vilken färg säger jag inte! 

Sen så blir det att träffa Fanny med på kvällen och så.  


Nästa helg så drar man till Gävle hem till Lars för att träffa saknade katten Kitty som har blivit riktigt stor och söt. 

Saknar henne sååå. 


Dagens resa var inte den skönaste kan jag ju säga. 

Först fem timmars bussresa sen vänta på flyget i ca en timme, sen så flyga i ca två och en halv timme sen vänta på tåget aslänge som att det vart mer än en timme försenat så nu sitter jag på tåget. 

Skulle vara hemma runt halv nio men nu så är man hemma runt tio ist. 

Drygt som faan! 


Men bilder kommer efter detta inlägg. 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards