liveyourlifee

Alla inlägg under april 2011

Av Madde Rönnqvist - 30 april 2011 23:57

Allt jag gör känns så fel! Allt jag gör blir fel! Vad ska man göra för att ställa allt till rätta? Allt är så komplicerat. Jag säger fel saker till dom jag älskar. Jag gör fel saker mot dom jag älskar. Vet inte vad jag ska ta mej till! Jag mår inte bra av att känna denna smärta! Jag har bråkat idag med den person jag verkligen älskar som mest! O allt jag kan tänka på e att jag e så jävla rädd för att mista henne! Jag har gjort saker idag som har gjort mej orolig när det gäller saker. Känns som att de jag gör e fel- Vet inte vad jag ska göra för att ställa allt till rätta. Jag e så rädd att jag bara ska gör fel igen! E rädd att jag bara kommer göra allt värre.  Hur ska jag göra? Vad ska jag ta mej till? Mitt huvve fylls av dom hära tankarna. Mitt huvve känns som att de ska sprängas. Känns som att allr jag vill e att allt ska bli som förr! Jag tycker inte om när mitt liv e så komplicerat. Jag älskar mina vänner! Men jag gör alltid fel. Jag behandlar inte mina vänner så som dom e värda! Jag känner hur jag bara vill börja om från början! Vad e de för fel på mej? Varför e de just jag som ska drabbas för detta? Är jag nån slags utvald sak som ska drabbas av otur? Vrf kan inte bah saker vara enkelt?  Vrf ska allt vara så svårt. Allt jag vill e bah att slippa tänka. Bli den omtänksamma personen jag va förr i tiden! Jag gillar inte vissa förändringar. Det förstör så mkt! Jag saknar mitt gamla jag! Jag saknar den tiden jag alltid va glad. Jag vill ha tillbaka den tiden. O slippa ha så mkt att tänka på. Det är så sjukt jobbigt. Jag orkar serri inge mer. Vad ska man ta sej till? Någon som vet? 


Puss o kram/Madde    

Av Madde Rönnqvist - 30 april 2011 17:08

Sitter nu vid Jontes data o bloggar o kikar Facebook. 
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Farsan o syster far nyss till Söderala för att käka hemma hos faster Annica. Dom blir typ där tills tio ikväll elr nått. Men jag kände inte för att hänga med så jag stanna o e med Jonte istället ^^ De är mkt kulare ^^ 
blir inge Fanny i dag. Hon drog hem till sin far.
Aja får se när jag bloggar igen. Hare bäst medans  


Puss o Kram/Madde    

Av Madde Rönnqvist - 30 april 2011 11:40

Har nästan nyss vaknat. Dagen började med att man klev in i duschen så nu sitter man med en handduk runt huvve ^^ Snart ska jag dra ner o käka lite så jag får bort parfymsmaken ur käften på mej. De va ju så att jag o min syster fick rätt så dyra parfymer. Fattar inte hur så små parfymer kan kosta så jävla mkt men aja. Jag fick inte upp locket på den ena med händerna så jag testa att dra upp den med tänderna o ja då fick jag upp den men jag fick parfym i käften på köpet xD Smakar bläää. Blir nästan illamåeende..  Aja. Sitter nu o kikar in andras bilder med o chattar lite på Facebook ^^

Får se när man drar o e med Fanny o Jonte ^^ Så jävla sköjj att man har så underbara vänner ^^ Dom i ljusne o stan med ^^

 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 30 april 2011 00:21

I'm so tired of a lot of things. Are tired of that life is so complicated. Everything will always be that difficult. Why can not life be simple? Why can not you just live life! Be yourself and why should all be so because only one appearance?

 
Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 30 april 2011 00:08

          

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 30 april 2011 00:06

      

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 29 april 2011 23:35

Hatar farsans internet!! Så jävla drygt att de stängs av o på hela tiden! Sjult drygt.
Aja iaf sitter man ju vid farsans data o trökar. Idag så va sista dagen i påskskitskolan då. När man kom hem kika man på tv o käka lite sen drog gick man till Ica med Jonte o hans två sööta hundar ^^ Sen så drog man hem till honom o då spela vi typ Wii ^^ De va kuligt! Sen efter ett tag så drog man hem för Fanny skulle komma. Så satt mej o skrev lite o sen när hon kom läste jag upp för henne vad jag skrivit sen efter ett tag drog vi hem till henne o då käka vi lite sen gick vi ut o kratta hennes gård. Tog typ två timmar elr nått innan vi gick in igen. Sen så kika vi film med Fannys bror Oscar o hans två kompisar Olle o Jonas. O sen efter ett tag la sej Jonas på Olle o krama honom o sen la sej Fanny på dom. O jag fick så klart  bästa bilden med ^^ Sen lite senare busa Olle med Fanny så knäppte kort på de med.

Sen drog jag hem o nu sitter jag här.

I morgon e de ju majkasan så ska nog gå på den med Jonte o Fanny.

Kommer nog bli sköjj.

               

Snart blire nog o sova. ^^

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 28 april 2011 23:28

Oki de blir att skippa stugan i morgon o va med Fanny i helgen istället. 
Kan dra till stugan nån annan gång.
Så på lördag blire nog majkasan med Fanny  o Jonte ^^ 

Bloggar mer i morgon för nu e jag trött så ska sova.
Nattinatti sötnosar!!
 
Puss o Kram/Madde   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards