liveyourlifee

Alla inlägg under april 2011

Av Madde Rönnqvist - 15 april 2011 22:36

Asså faan jag e döö trött vet inte bad jag ska ta mej till.
Tror fan de e dag att dricka upp colan sen gå o lägga mej.
E helt slut.
Elr så gå jag o lägger mej o kikar tv i gästrummet vi får se.

Natti   


 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 15 april 2011 21:41

Sitter hemma o trökar efter man har kommit hem från en underbar sköjj eftermiddag i stan med Simon ^^
Hade sjukt sköjj!

Skolan va man idag på då.
Trökigt som vanligt.
Men vi hade bild för första gången efter åtta veckor.

Nu e de typ mindre än en vecka innan de e lov.

Syster har kalas idag för sina vänner.
Ganska drygt o bah sitta hemma o tröka för att man har en ego far som inte kan låta mej sova hos Fanny.
Irriterande som fan tkr jag.

Får se vad man gör i morgon.
Kanske hänger med Simon till studion elr e me Fanny   
Får se hur de blir   

 

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 14 april 2011 21:26

Känns som att de börjar bli dags för mej att sova nu då så man orkar upp i morgon!
Så nu säger jag Nattinatti o så får vi se när jag hinner blogga nästa gång men senast i morgon kväll bloggar jag de lovar jag er!

Alla får sova så sött för nu säger jag Nattinatti!   


 

Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 14 april 2011 21:14

Här e bilder från igår när vi va på dollar, igår när vi färga Fannys hår o idag när vi va o sålde majblommor o mer ^^


                                 


Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 14 april 2011 20:43

Nu e man hemma igen då ^^
Sitter vid farsans data.
I morgon blire att vara med han jag skulle vara idag med.
Sköjj!    


Hade sköjj som vanligt med Fanny idag då!
Man har ju liksom alltid kul med dom bästa.
Anna o Patrik fick iaf lite sålt.
Patrik samla ihop ca 240 kr o Anna 100 ^^

Tänk när man va i den åldern o gick runt till olika hus o allt.
Haha de va tider de.

När vi va ute där så skulle jag leta reda på Patrik för de tog sån tid när han gick till ett hus men jag vart fast vid ett ställe pga tre rådjur.
Liksom två av dom liksom råglodde på mej så de bah kändes som att dom skulle komma efter en.
Haha, dom e sååå söta!   


O nu känns de fan som sommar ^^
Satt ute idag på rasten i skolan o bah njöööt av solen!
Jag älskar sommaren!   


 

Puss o Kram/ Madde  

Av Madde Rönnqvist - 14 april 2011 16:51

Idag skulle jag ju till den där killen...
Men hans mamma fyller idag så blev inge.
Kanske kan vara med han i morgon då men jag orkar inte vänta till dess.
Aja..


Vissa saker e bah för irriterande... 

Puss o kram/ Madde.    

Av Madde Rönnqvist - 13 april 2011 23:17

Hei allihopa ^^ 
Jag är ny här men har haft andra bloggar. 
Jag har tvp två andra bloggar men bloggar inte på den ena av dom.
Ska börja blogga här istället för den andra o se hur de går.


Men nu ska jag sova för i morgon e de skola sen ska man till stan o träffa en person. Sover hos Fanny i natt då efter en underbar eftermiddag med henne i stan.
Vi va på dollar för dom behövde köpa nå där o sen drog vi till Ö o B o då kom vi på att vi har glömt hennes lille bror på dollar.
Så vi liksom kuta tillbaka o leta efter honom men han hade liksom gömt sej så de va inte de lättaste direkt ^^


Sen när vi kom tillbaka hem till henne så färga hon håret till rött men de vart bah utväxten typ som blev röd! 
Men snyggt blev det men det tkr inte hon så hon ska färga tillbaka till svart.


Aja de va allt för ikväll.


Puss o kram/ Madde    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards