liveyourlifee

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Madde Rönnqvist - 28 april 2011 23:28

Oki de blir att skippa stugan i morgon o va med Fanny i helgen istället. 
Kan dra till stugan nån annan gång.
Så på lördag blire nog majkasan med Fanny  o Jonte ^^ 

Bloggar mer i morgon för nu e jag trött så ska sova.
Nattinatti sötnosar!!
 
Puss o Kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 28 april 2011 22:42

Lägger nog in bilderna i morgon om det inte blir nå Långvind för mej men annars får jag nog vänta tills på söndag med det. Men asså jag måste vetav hur det blir med Fanny o så för ska inte hon med då stannar jag nog hemma o e me underbara syster Fanny ^^<3 Helgen ska jag ju umgås med henne så! <3


Aja nu ska jag fixa klart lite sen blire att sova ^^
   
Puss o kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 28 april 2011 20:36

Tjenixen nu e man hemma hos Jonte då ^^
va sköjj i stan med syster ^^ 
Käka rätt så dyr mat. Va inte direkt på att det skulle kosta så mkt för sallad! Men gått  va det. Lägger upp  bilder ikväll. Men nuu ska vi ut med Hundarna så bloggar mer sen.
 
Puss o Kram/Madde   

Av Madde Rönnqvist - 28 april 2011 12:58

   Just nu så håller jag o Fanny på o städar då ^^
Senare blire att dra till Sportbaren men den öppnar inte fören fem typ.
Får se vad vi hittar på innan dess.

Men nu ska jag ta o hjälpa till men bloggar mer sen ^^



   Puss o Kram/Madde  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards