liveyourlifee

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Madde Rönnqvist - 18 april 2011 21:04


Älskar seriöst hur dom dansar!

Puss o kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 18 april 2011 20:40

Nu e man hemma igen då ^^
Va fett sköjj hos morsan!
Kul o få träffa syskonen.

Få se hur det blir till helgen om man åker till morsan elr till Stockholm.
Om jag får ta tåget till Stockholm för farsan så blire Stockholm till helgen.
Hoppas fan de blir de för orkar inte vänta till 1 Juni!
För 1 Juni då drar vi till Stockholm jag, farsan o syster.
Då e de bestämt iaf.
Så ska ta ledigt från skolan då!   

Fett najs!
<p>^^</p>

Aja De va allt


Puss o Kram/Madde  

Av Madde Rönnqvist - 18 april 2011 12:53

Sitter nu på farsans jobb o snabbskriver detta innan han kommer o ber mej att flytta mej.

Fick sluta tidigt men de blir inge Simon i dag som att han skulle till hudik o hämta ut sitt pass.
Drar istället till Trönö nu då ^^
I morgon drar man till stan med Fanny o shoppar.
Ska bli fett najs liksom   


Bloggar mer i kväll!

Puss o Kram/Madde  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards