liveyourlifee

Alla inlägg under januari 2014

Av Madde Rönnqvist - 11 januari 2014 18:10

 

Är ni intresserad av att köpa snygga och beklväma träningskläder för ett billigt pris? 

Nu finns det träningskläder på REA som också är snygga och bekväma! 

Klicka här och ni kommer direkt till hemsidan och jag lovar det skadar inte att klicka in och kika för kanske hittar ni nå fynd som ni vill köpa.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 januari 2014 13:52

Nu sitter man i bilen på väg hem till älsklingen efter att ha spenderat förmiddagen hos moster och suttit och fikat och pratat och gosat med vovvsingarna och nu så kör älskling som en galning för att han är överlycklig över att det är snö ute att slira på :)

Så när vi kommer hem blir det att ta det lugnt bara skulle jag tro :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 januari 2014 02:11

Alltså vad händer med fålkets tonåringar nu för tiden egentligen? !
Alltså jag läste igenom en ask som heter slynor och blev fan så gått som galen för fan!
Alltså ena är 99a som min lillasyster och ena är 97a och dom håller på och ligger runt med olika killar och lägger upp lättklädda bilder och vidare...
Alltså vafan är deras problem egentligen?!
Alltså snacka om att vara riktigt jävla desperata av uppmärksamhet!
Och sen så påstår dom att det är stor skillnad mellan hora och slyna... Den ända skillnaden är att horor tar betalt men inte slynor men då kan man ju räkna det som wannabehoror.. jag kallar dom inte för horor nu så ni vet men jag förklarar hur situationen är.
Men blir så jävla förbannad på hur tonåringarna är nu för tiden och förstår intr hur deras föräldrar låter dom hålla på. Den enda som inte gjorde de va en av tjejernas pappa som kasta ut henne.
Men alltså skulle jag elr min syster som är 99a göra något sånt där skulle fan våran farsa bli galen för att han har iaf vett i skallen föremot vad deras
föräldrar verkar ha...

Alltså visst jag vet att det inte är min ensak om detta egentligen men alltså man blir för fan frustrerad när man läser igenom det där och speciellt när det gäller deras åldrar. .. .
Man börjar ju fundera på om dom har nå jävla vett i skallen liksom!

Och dom som kommenterar att dom respekterar dom där tjejerna för att dom vågar stå för sin kropp och vidare... vad fan är det att uppmuntra liksom? Varför ska man uppmuntra folk att lägga upp halvnakna bilder på internet?!
Det är inge fel att stå för sin kropp men vafan det kan man väll göra med kläderna på och värdighet och inte fan behöver man ligga med exakt alla som tigger om det för att få bekräftelse!

Liksom fortsätter sånt där kommer det ju sluta med att alla tror att det är okej att lägga upp nakenbilder på internet och vad är då meningen med kläder egentligen?
Det är ju fan hur många som helst som ser dom där bilderna då kan dom ju fan börja gå ut på stan utan tröja och vidare liksom! .

Blir galen av tanken av detta!

Tycker de där dom håller på med är bara extremt omoget, äckligt och jävligt sjukt.
Och dom som kommenterar att dom vill ligga med dom och vidare måste fan vara riktigt jävla desperata efter ligg!

Gå in på deras ask och läs igenom så kanske ni förstår bättre vad jag menar.
Men det dom håller på med är helt jävla psyko!

Jag kan inte utrycka mig så mkt bättre än fy, usch och blä... vidrigt!

Det var allt för mig nu ska jag sova godnatt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 januari 2014 21:59

 

Är ni intresserad av lite olika kläder för billigt pris? 

Isf ska ni klicka här och ni kommer till Lindex hemsida med billiga kläder som att det är REA och snygga kläder

Klicka in och kika om ni hittar ni snyggt lovar ni kommer inte ångra er att ni klicka in och kika och kanske till och med hitta nå fynd :) 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 januari 2014 18:25

Igår va jag ju och träna i ca två timmar om inte mer som jag kanske skrev i förra inlägget om gårdagens träning...
Men alltså fyfan vilken jävla träningsvärk jag har nu alltså.
Jag går som en famling.
Igår hade jag mest träningsvärk i magen men nu är det mest benen.
Jag kan knappt gå utan att det gör förjävligt ont..
Men konstigt nog är det en av dom skönaste känslorna som finns för då vet man att man har tränat bra.

Så på måndag så blir det träning igen som bara den och skönt ska det bli :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 januari 2014 18:17

Känns lite roligt att jag går vård och omsorg när jag egentligen vill jobba inom sådant som har med att fixa folks hår att göra.

Det bästa jag vet är att styla håret på folk och de roligaste är att göra bröllopsfrisyrer.

Men jaja det märks framöver hur det blir.

Man ska ju följa sin dröm sägs det men jag vet inte hur jag ska kunna göra det utan utbildning.
Men märker nog i framtiden hur det blir :)

Nu är jag iaf på väg hem till älsklingen så ska vi käka tacos sen så blir det att dra hem till moster Anna och hälsa på.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 10 januari 2014 08:08

Godmorgon.

Idag vakna man och va hur trött som helst och har träningsvärk i både benen och magen.
Så körde 10minuter på gåbandet
5 minuter på crosstrainern
Och 201 st gånger på en slags maskin för magträning.
Sen så körde jag 20 gånger 3 + 15 en gång på en slags magträning på magen när man ligger på rygg och håller idas ben och sedan tar man upp bena så puttar hon på dom så gör man så föera gånger sen så gjorde vi plankan. Sen squash 60 gånger.
Skönt som tusan :)

Idag blir det att åka till gävle och spva hos älsklingen :)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 8 januari 2014 13:30

Nu sitter man och kikar runt på datan medans älsklingen sover lite innan det blir filmkik innan han ska köra hem mig. 

Skolan börjar ju imorgon tråkigtnog och det betyder att jag måste hem för att tvätta och fixa inför imorgon. 

Men på fredag kommer jag iaf tillbaka hit. 


Inatt så sov jag ca en timme innen vi skulle kliva upp klockan fyra i morse för att dra till älsklingens jobb. 

Vi åkte lastbil till borlänge. Vilket gick jävligt fort och jag var inte så mycket i medvetande då jag sov typ hela vägen dit och tillbaka och skönt som bara den va det med. 

Det bästa som finns är att sova i lastbilar för det är så sjukt skönt att sova i något som rullar samtidigt. 


Det kändes iaf roligt att åka lastbil igen som att det va ett bra tagsen nu :) 


Hoppas ni har en rolig dag allihopa. 


   



Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards