liveyourlifee

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Madde Rönnqvist - 6 januari 2014 23:39

Hej på er allihopa. 


Förlåt för en dålig uppdatering men har haft rätt så fullt upp med saker hela lovet.

Och som kanske vissa av er redan vet så har jag skaffat mig en helt underbar pojkvän! 

Det kanske gick rätt fort för oss men för första gången i hela mitt liv så klickade det för mig med honom! 

Det känns så rätt när jag är med honom! 

När jag är i hans närhet så mår jag så bra och är lycklig och känner mig hur trygg som helst. 

Det var väldigt längesen jag mådde så här bra som jag gör nu! 

Om jag minns rätt så va de tre årsen sen sist som jag va extremt överlyklig och det var när min älskade lillasyster Matilda föddes. 

Visst jag har haft killar efter de med men det kändes verkligen inte som det gör nu. 

Jag är verkligen kär den här gången i en kille som är helt underbar och fantastisk. 

Kan bara säga att det här var det bästa sättet att börja år 2014 på. 


Han heter föresten Ludde och är 23 år och ska fylla 24. 

Han bor i Gävle där jag är just nu. 


Idag så städade vi hela hans lägenhet som jag kallar det för bombnedslag. 

Så nu är det rent och fint och vi har käkat nattmiddag och ska strax kika på någon film innan det blir sängdags då min älskade ska och jobba i morgon. 

Så då blir det för mig att stanna hemma här och chilla :) 


Så nu har ni fått lite information så bloggar jag mer i morgon. 

Ha de så gött folket. 



Puss och kram//M 

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards