liveyourlifee

Alla inlägg under juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2011 22:56

Nu sitter man och stretchar lite så musklerna i benen dras ut lite och så^^ 

Har lust att gå ner och käka kvällsfika en gång till som att innan man gick upp hit tidigare så käka man Sallad till kvällsfika som Lena gjorde till festen igår. Den va juvligt gått ^^ Blir förmodligen att käka de till frulle i morgon med :) 

 

Puss och kram. Chaouu   

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2011 20:58

Ledsen att jag inte har bloggat något tidigare idag men först hade jag inte lust och sen senare i kväll så har jag inte haft tid ^^ 

Eh gick ju inte och la mej fören halv fem i morse och sen så kunna jag inte sova så länge så runt elva gick jag ner och käka frulle... elr jag käka ett äpple snarast ^^ Hehe aja sen hjälpte man till att plocka undan från festen igår. Sen så La man sej framför Tv:en och lata sej lite och senare så käka jag lite risgrynsgröt som farmor gjort åt mej förut. Sen så Kika jag ett tag sen så gick jag ut och sola ett tag som att det liksom va Steek väder idag :) GILLAR ;) Aja låg där ett tag medans jag vänta på att Tony skulle komma ^^ sen så gick jag upp och gjorde mej i ordning sen la jag mej framför soffan en snabbis sen så gick man bort till Ica typ och mötte honom ^^ Sen så åkte vi i hans bil hem till mej och då kollade vi på Film och snackade :) Sen lite senare runt 7 så blev han tvungen att åka hem som att han bor en bit bort. Han bor ju inte i söderhamn. ^^ Roligt va de iaf och nästa helg kommer han säkert hit med om han kan :) 


I morgon drar man till morsan då. Vet inte hur länge jag blir där. Vi får väll se :) Blir inte längre än tills på torsdag skulle jag tro. 

 

Aja puss och kram. Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2011 02:35

Visst e lillesysters kanin Hampus hur söt som helst? :) 


         

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2011 02:28

                   

Av Madde Rönnqvist - 31 juli 2011 00:49

Asså blää nu e men mage PROPPmätt och så mätt att den mår dåligt. Så nu blire inge mat fören om några dagar skulle jag tro. För nu har jag ätit så de räcker väckan ut xD Haha nja jag sköjja bah men ah jag har ätit riktigt mkt. Men iaf nu gick man upp en stund då från att ha spelat kort som att Max (Den enda nyktra personen förutom helle och oss under 18 ) har dragit iväg med farsans startkablar till Östanboskolan där Tita (Lenas syster) där hennes chaffis bil inte startar ^^ Så då e dom och fixar det. Alla här e typ Fulla men de e bah sköjj de me ^^ Riktigt roligt när Lena slog Robban i magen så här på skojj och han va riktigt pissnödig. Haha han gick framåt böjd ända till Toan x) Såg sjukt roligt ut xD Hehe jajja ^^ Denna kväll har iaf varit GRYM ^^ 


Puss och kram. Chaouu  

Av Madde Rönnqvist - 30 juli 2011 22:03

Nu sitter man här och tar en paous från allt folk. Kul som bah fan e de men så in i helvete myggigt. Mina ben kliar Usch buuhuu till Mygg ^^ Lägger nog in bilder senare för har inte tid just nu. Snart blire väll att dra ner och spela knäckt med Helle, Nellie och Max ^^ Kanske Tobbe e med också jag vene vi får se. Apropå (stava) Tobbe så åkte han nyss in i väggen en snabbis ^^ Vi spelade nyss kubb och jag,Helle, Max och Nellie van 2 av 3 mot Tobbe,Elin, Niclas och Emelie ^^ Sen när jag skulle gå in med kubben i boden ja då får jag en jävla boll i nyllet xD Så då va de ju dryga Tobbe som skulle vara lite rolig så ja nog va han rolig allt ^^ Men han fick sällskap av väggen och soptunnan efter nästan direkt ^^ Haha alltid lika kul och slåss med kusse ^^ Hehe. Aja Fy fan vad maten och efterrätten va god. Tänk att stå i två dagar att göra mat till idag. :) Mkt mat och mycket gott. 

I morgon blire förmodligen att vara med T ^^ Sköjj de.


Aja nu ska jag nog dra ner och bli lite mer myggbiten och vara Social med alla folk ^^


Puss och kram. Chaouu    

Av Madde Rönnqvist - 30 juli 2011 13:05

Inte långt kvar innan farsans och Lena ska ha sin fest ^^ Tar tre bussen hem från Ida så jag hinner duscha och göra mej i ordning :) Kommer bli riktigt sköjj ikväll de känner jag på mej ^^ 

Blev inte att lägga oss fören runt halv tre i natt som att vi kolla på den där äckliga The Grudge 3 ^^ Rätt så äcklig :) Aja. 


Nu ska jag fixa mej :P 


Puss och kram. Chaouu   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards