liveyourlifee

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 29 juli 2011 12:21

Nu e man vaken då ^^ Har nyss gjort mej i ordning och sånt. Så nu ska jag och Ida snart dra ner och käka frulle skulle jag tro :) Senare blir det att åka hem till hennes morbros skulle jag tro för att fika/käka ^^ Vene riktigt när. Kanske blir att sova här i natt med vi får se ^^ 


I morgon kommer de bli kul iaf då blire att farsan och Lena ska ha sin fest för att dom e ny gifta. Blir över 30 pers där iaf ^^ Sjukt nice. De e bah att jag inte känner vissa av dom men roligt att lära känna nya människor :) Och det kommer bli mkt mat och efterrätt pch musik skulle jag tro ^^ Kul kommer de iaf bli de vet jag. Speciellt eftersom så mkt som dom har förberätt och allt :)


Puss och kram. Chaouu   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards