liveyourlifee

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 26 juli 2011 14:59

Nu har man nyss tränat på träningscykeln. Vart ganska länge iaf ^^ Nu ska jag kliva in i duschen och senare så blire att vara barnvakt ^^ 


Aja bloggar mer sen^^ 


Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 26 juli 2011 11:53

Vaknade av att lillebror ringde och frågade om nått Sims sen så tänkte jag somna om men då såg jag va klockan va så då va de ingen idé längre. Så då gick jag hit för att kika Facebook en snabbis och jag kunna bah inte låta bli att blogga lite med ^^ 


Angåeende färga håret så ska jag förmodligen börja med att färga underhåret svart och ha så ett tag men sen så färgar jag nog hela håret svart ^^ För liksom jag har inte så mkt val. Jag måste byta hårfärg! Och jag vägrar ha brunt. Asså inge illa menat till er som har brunt. Därför jag inte vill ha brunt för de e min naturligahårfärg och den vill jag inte ha. Så då få de bli svart som att den blonda hårfärgen sliter så förbaskat på mitt hår och jag är less på att ha utslitet hår för de känns så tort och allt! ^^

Så nästa gång jag ska till frissan så blire färgning :) 


Aja men nu ska jag ner och käka lite frulle. ;) 


Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 26 juli 2011 01:57

Nämen tjena alla människor som e vaken vid denna tid ^^ 

Ganska sent e de nu va? :) 


Frågan e: Vad gör jag uppe? 
Jo de e så att jag har riktigt svårt att sova så jag kikade nyss på film så nu kikar jag runt på datan och smsar lite med :)

Och nu blire förmodligen läggdags för mej med^^

Så ni alla får sova så sött, Nattinatti ;)


Puss och kram    

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards