liveyourlifee

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 25 juli 2011 22:42

Hittade denna på Fokis blogg ^^ 

Grymt bra låt och video till :)   


Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 25 juli 2011 22:05

Vart att göra paj ändå ^^ Jag och syster hade inte direkt något annat att käka så då fixade jag paj iaf. De va riktigt gått. 


Nu sitter jag bah och snackar med folk och så .


Vet inte riktigt hur jag ska göra... Skulle vilja förga håret svart och se hur det blir :P Kan inte riktigt bestämma mej. Vill göra så att jag ser anorlunda ut. Visst jag Älskar att vara blond. Men jag har liksom tröttnat på att vara de hela tiden... Kommentera vad ni tycker att jag ska göra för kan inte bestämma mej. 


Kanske kan man färga underhåret så de blir svart ? ^^ 

Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 25 juli 2011 14:28

Nu sitter man och dricker lite frukt och bär drink. Har nyss kikat tv och klev upp vid tolv och käka frulle. Strax blire att bära upp träningscykeln till gästrummet där vi har en tv så man kan träna utan att lillesyster ska störa som hon är rena experten på! som att hon har svårt med ordet som kallas RESPEKT! Jajja. Blir inge paj idag kanske gör de i morgon istället. Har ingen ork att ställa mej och fixa paj idag. 
Jajja ^^


Nu ska jag träna så hare bäst idag då ^^


Puss och kram    

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards