liveyourlifee

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 19 juli 2011 21:22

Nu kom man nyss ur duschen då. Nu väntar hårtorken och plattången på mej. 

Har packat klart de mesta kläderna men lite vita kläder och lite rosa kläder är inte nerpackade än som att dom hänger på tork som att tvättmanskin oftast är upptagen då när man verkligen behöver tvätta ^^ 

Så packar ner det i morgon. Men nu e de mästa klart iaf. Så i morgon vid tolv så far man i väg mot Stockholm. 


Ikväll blire väll bara att kika lite på film och sånt. 


Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 19 juli 2011 15:00

Nu har farsan varit och handlat så nu drar jag ner och bakar muffins ^^ 

Och tar en ipren på köpet. Har en förskräcklig huvudvärk som jag bara vill ska försvinna men jajja. 


Skriver senare ;) 


Chaoo ;)

    

Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 19 juli 2011 12:28

Snacka om en dålig morgon. Vaknade av att farsan kom in och väckte mej och sa att jag skulle hjälpa honom att bära ner sminkbordet. Men när jag väl klätt på mej och klivit upp ja då är han redan nere nästan med sminkbordet och sa att de va lättare än vad han trodde. Då gick jag och la mej igen men inte fan kunna jag somna om inte. Så efter ett tag klev jag upp och gick ner och käka frulle och kika på Tv. Tänkte baka muffins nu men inte fan finns det nå smör inte! Och sen så vet jag helt säkert nu att man inte får nå barmbidrag denna månad och det får vi inte fören i september! Snacka om att bli less ja!! Känner fan ingen lust att åka till Stockholm längre. Men blir väll att göra det ändå fast att jag egentligen bara vill vara hemma! Jajja... 

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Kanske blire att bara tare lugnt elr nått fram tills ikväll då när jag ska ut och springa och sånt. Lite senare tar jag väll och börjar packa men nu när jag vet att vi inte ska åka och shoppa nå så behöver jag inte packa med mej så mkt saker. Hela resan till Stockholm kommer bli MKT tråkigare än vad vi hoppats på. Farsan vägrar köpa åksjuksarmband åt mej så vette fan hur mkt jag kommer klara av på grönan! Vissa saker e bara för SURT!

Jajja måste göra nånting åt det.


Puss och kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards