liveyourlifee

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 13 juli 2011 09:59

Nu sitter man i sängen och väntar på att mina två tår ska svalna av lite. E ju så j'vla dum att man tappar ner plattången på golvet sen när man ska gå i väg så kliver man på den och bränner tårna -.- Haha bäst ju! 


Snart blire att gå ner och hämta lite kläder man ska ha på sej sen så gäller det att vänta till tolv tiden då när jag och Fanny drar in till stan för att köpa blommor till låsas farsan Micke :)

Som att han fyller idag!
Grattis til honom :)


Blir att sova hemma hos Fanny från idag tills på fredag som att farsan och Lena ska bort och farsan vill inte att jag ska sova hemma. Fattar inte riktigt varför men jaja :)


Fint väder e de iaf så då¨blire väll steek senare inte vet jag. 

Men nu ska jag kika klart lite på datan ^^

 

Puss och kram   

Av Madde Rönnqvist - 13 juli 2011 00:11

Nu ligger man i sängen med lillesyster vid sin sida. Ligger o snackar med Niclas på msn och kikar runt lite på datan. 

Har ju ny design nu med så de e väll bra ^^

Ganska nöjd vart jag med ^^


 Rösta i omröstningen om vad ni tycker om den ^^

 

Puss och kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards