liveyourlifee

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 21 juli 2011 19:29

Nu e man hemma i gustavsberg igen då efter att ha varit på grönan från tolv till fem typ ^^ Sjukt roligt va det att åka Jetline(stava) vette fan hur det stavas men jajja. Den åkte vi och många fler. Gick i spökhuset med så jävla najs men vart inte så rädd som att jag inte konsentrerade mej så mkt när vi gick där inne. Men sen åkte vi spöktåget och sånt och då varrt jag skraj dom två första gångerna ^^ Sen så va de så att vi skulle ´åka frittfall men dom har ju både frittfall och Tilt på samma jävla pryl o så vi såg inte att de va båda på samma så vi liksom satt oss i en av dom och den va sjukt WOOOW typ den lutade neråt när man åkte neråt så de kändes fett läskligt och äckligt och sen när vi kom ner och hade åkt några andra karuseller o allt så snackar vi med Lena, Helle och farsan och då berätta vi vilken vi satt i och då va de tydligen inte frittfall vi åkte de va Tilt som e ännu värre xD Så haha de blev inge frittfall istället vart Tilt x) Sen så åkte vi massa annat och det ända jag vann där va en liten lila kanin medans wille min lillesysters kompis van en sån där STOR chokladask ^^ 

Så fett nice dag iaf ^^ Ett jävligt kul minne med Syster Fanny ^^ <3

Jajja nu ska vi kika klart på Boogeyman sen blire nån till skräckfilm efter de ;D 


Puss och kram  

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards