liveyourlifee

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Madde Rönnqvist - 16 juli 2011 23:56

Nu har man kommit hem efter att ha varit i stenö och knäppt kort ^^ 

Kanske lägger ut sen någon gång men först hamnar dom på Facebook skulle jag tro :)  Kvällen va helt klart grymt rolig! 

Måste göras om iaf ^^ 


I morgon får vi se vad vi hittar på som att jag måste tvätta och sånt ^^ vi får se kanske gör det på måndag i stället men jajaja de märks ^^


Men nu ska vi lägga in bilderna på datan :)


Puss och kram  

Av Madde Rönnqvist - 16 juli 2011 20:29

Nu sitter man och väntar på att mobilen ska ladda klart så att man kan dra och vattna blommorna hemma hos farmor och farfar och sen dra till Stenö ett tag. Idag har man varit med Ida då :) Sjukt kul. Blir att hon sover här i natt så vi får se vad vi hittar på och göra i morgon ^^ Idag har vi iaf varit ute en hel del och hemma hos Sven Idas låtsas farfar. Vart att åka och handa fyra kassar mat och sånt åt honom sen ställde vi oss och laga mat åt honom. Då vart det stekt kyckling file och ugnsstekta klyft potatis och grönsaker och sås till :) Det va fan super gått kan jag bah säga! ^^ Sen efter de drog vi hem hit och nu har vi plattat håret och sånt och sen blire ju att dra till stenö o allt de där :) 
Får se vad vi hittar på efter det ^^


Igår gjorde vi inte så mkt. Blev inge att dra till Max och John. Ganska synd men ändå. Nån annan gång fåre bli :)


Puss och kram   

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards